Savelieva24
?>

Не большое сочинение на тему про мою семью (5-6 предлож)

Английский язык

Ответы

krasnobaevdj3
My family isn't large. besides my parents i have an elder sister whose name is irina. she is 19 and she is a student of the institute. she  can play the piano  very well but she  can't speak english  as her friend can. i am masha. i am 13 and i am a student of the secondary school. i am not very tall but i am not short either. i  like  skating and reading. but i  can't play chess  as my father can. my mother's name is inna vasilievna. she is 39 and she is a nurse in our hospital. my mother is very pretty and kind. she  can draw very well  but she  can't play the piano  as my granny and my older sister. my father's name is ivan petrovich. he is 42 and he is a driver in the same hospital. my father is very strong and strict. he  likes to play chess  but he  can't draw  as well as our mother can/. our granny doesn't live with us, but she lives not far from our house so i  often come to see  her on sundays. we are a friendly family and we try to get along with each other and try  to discuss  our problems and to solve them  together.    моя семья небольшая. кроме моих родителей у меня есть старшая сестра, чье имя ирина. ей 19, и она учится в институте. она хорошо умеет играть на пианино,но не умеет говорить по- как ее подруга. я маша. мне 13 лет,   и я учусь в средней школе. я не высокая, но я не маленькая. я люблю кататься на коньках и читать. но я не умею играю в шахматы как мой отец. мою маму зовут инна васильевна. ей 39 лет, и она работает медсестрой в нашей больнице. моя мама красивая и добрая. она умеет хорошо рисовать, но не умеет играть на пианино как моя бабушка и моя старшая сестра. моего отца зовут иван петрович. ему   42 года, и он работает водителем в той же больнице. мой отец сильный и строгий. он любит играть в шахматы? но не умеет так хорошо рисовать как мама. наша бабушка не живет вместе с нами, но она живет не далеко от нашего дома, поэтому я часто прихожу к ней по воскресеньям.  мы дружная семья, и мы стараемся ладить друг с другом, мы обсуждаем наши проблемы и стараемся решить их вместе. переделайте под свою семью.
zsa100

Ну-с, начнем

Объяснение:

Нина работает в саду. Does Nina work in the Garden? What does Nina do? Where does Nina work? Doesn`t Nina work in the garden? Who works in the garden? Беги на нижний этаж/вниз. Твоя сестра ждёт тебя. a)Мама Пэта не учит учащихся (студенты или школьники) b)Мама Пэта не учительница a)Мы мамочке убираться в комнатах,а отец выгуливает собаку/гуляет с собакой a)Джон усталый, ПОТОМУ ЧТО (so-так в данном случае) он мало спал.   b) John is tired, because he has a short sleepThe woman likes(liked/will like) the flowers (Женщине нравятся(нравились, понравится) цветыThe computer stands (stood/will stand) on the table (Компьютер стоит(стоял,будет стоять) на столеThere is(was/will be) a photo on the wall (Там фотография на стене/Там была(будет) фотография на стене
Georgievich-Zamudinovna2003

Keywords: speech therapy classes, inclusion, erased form of dysarthria, children with disabilities, system of correctional and developmental work, adaptation.

Annotation

This educational and research project is dedicated to the topic of organization and content of speech therapy sessions with older preschool children with erased form of dysarthria in conditions of inclusion. The author reveals the relevance of inclusive education for children with speech disorders in Russia and gives an overview of scientists working on this issue. He draws attention to the fact that among preschool children, a common speech disorder is an erased form of dysarthria. Children with an erased form of dysarthria need long-term, systematic speech therapy. Thus, the author concludes that due to the increase in the number of children with speech disorders and the process of modernization of preschool education, there is a need to change the content and organization of speech therapy classes in conditions of inclusion.

The author formulated the object and subject of research. The aim of this work is to develop and test a system of speech therapy sessions with older preschool children with erased form of dysarthria in conditions of inclusion. In accordance with the purpose and objectives of the research, the author selects methods, describes the scientific and methodological and experimental base. At the end, the theoretical and practical significance of the work, as well as the stages of research, are revealed

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Не большое сочинение на тему про мою семью (5-6 предлож)
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Zezyulinskii Fedor
poiskmarina
Наталья286
lukur2005
npdialog66
Нана_Елена
ambstroy
mlf26
РобертИрина
peresvetoff100015
Arsen-araqelyan20164
yatania-popovich7
Иванович
Анна гутлина
serebrennikova99