Коваленко
?>

)bnp. 1. розкрийте дужки, вживаючи дієслова у past simple або past continuous.1. the pupils (to discuss) this problem yesterday.2. the pupils (to discuss) this problem the whole evening yesterday.3. they (discuss) this problem from three till five o'clock.4. they (discuss) this problem at four o'clock yesterday.5. they (discuss) this problem when i came in.6. she (to learn) a poem yesterday.7. she (to learn) a poem at five o'clock yesterday.8. she (to learn) a poem from five till six o'clock yesterday.9. she (to learn) a poem when mother opened the door. 10. she (to learn) a poem the whole day yesterday.11.1 (not to see) him yesterday. i (to see) him two days ago.12. she (not to write) a letter at seven o'clock yesterday. she (to write) it two days ago.13. jane (to read) the magazine from five till six o'clock last evening.14. he (to study) a rule in the morning last monday.15. last month our team (to lose) the game.16. what she (to do) when the telephone rang? 17. whom they (to speak) to when i met them at the station? 18. they (to have) lunch when the telephone rang.19. nick (to make) a report at three o'clock yesterday.20. mike (to write) on the blackboard when i came into the classroom.21. she (not to sleep) the whole night yesterday.22. who entered the room when you (to watch) television? 23. what you (to think) about when i asked you a question?

Английский язык

Ответы

makitra08
1.  the pupils discussed this problem yesterday. 2.  the pupils were discussing this problem the whole evening yesterday. 3.  they were discussing this problem from three till five o'clock. 4.  they were discussing this problem at four o'clock yesterday. 5.  they were discussing this problem when i came in. 6.  she learnt a poem yesterday. 7.  she was learning a poem at five o'clock yesterday. 8.  she was learning a poem from five till six o'clock yesterday. 9.  she was learning a poem when mother opened the door. 10.  she was learning a poem the whole day yesterday. 11.1 did not see him yesterday. i saw him two days ago. 12.  she was not writing a letter at seven o'clock yesterday. she  wrote it two days ago. 13.  jane was reading the magazine from five till six o'clock last evening. 14.  he studied a rule in the morning last monday. 15.  last month our team lost the game. 16.  what was she  doing when the telephone rang? 17.  whom were they  speaking to when i met them at the station? 18.  they were having lunch when the telephone rang. 19.  nick was making a report at three o'clock yesterday. 20.  mike was writing on the blackboard when i came into the classroom. 21.  she was not sleeping the whole night yesterday. 22.  who entered the room when you were watching television? 23.  what were you  thinking about when i asked you a question?  
Tarakanova_pavel

i have pleasure in inviting you to attend our special conference to be held at sheraton hotel, london on thursday/friday 10/11 december 2009.

this intensive, practical conference for businessmen aims to:

increase your business productivityenable networking with business partners

the seminar is power-packed with a distinguished panel of professional speakers who will give expert advice on many useful topics.

if you would like to join us please complete the enclosed registration form and return it to me before 30 august with your fee of ₤50 per person.

i look forward to seeing you again at this exciting conference.

yours sincerely

a96849926288
Здесь несколько характеристик колледжа, которые тебе следует посмотреть. 1) количество студентов.  это будет важно, больше возможностей и опыта для вас, в том числе: • диапазон возможных специальностей  • факультативные возможности • вы будете получать больше внимания • количество электронных ресурсов, база данных и т.д. при рассмотрении вопроса, будь уверен, что смотришь за пределом исходного числа учащихся. например, возможно, ты рассматриваешь небольшой количество в большой школе. исследуешь не только профессорско-преподавательский состав, но и то, как он доступен для студентов. 2) расположение ты часто хочешь посещать дом или ты видишь, что это время для путешествия в какое-то место страны? может быть, вам нравится городская среда с доступом к музеям, этническим продуктам питания или высшей лиге по игре в мяч. или, может быть, вы надеетесь на легкий доступ к улицам или спокойствие маленького города?   3) академические программы если вы знаете, что хотите учиться, исследуйте репутации научных отделов, разговаривая с людьми, области которых тебе интересны. если вы не определились, расслабьтесь и выберите академически учреждение, которое предлагает широкий выбор специальностей и программ. большинство колледжей предлагает консультацию, чтобы вам найти то, что вам нужно. при рассмотрении учебных программ, ищите специальные возможности и выберите школу, которая предлагает много возможностей. 4) студенческая жизнь подумай, какой будет твоя жизнь за пределами класса. цель для между академической деятельностью и социальной/общественной жизнью. прежде, чем выбрать колледж, узнай ответы на эти вопросы: • какие внеклассные мероприятия, атлетика, а также специальные группы доступны? • предлагают ли сообщества колледжа интересные выходы/мероприятия? • студенты радушно принимают общество?   • существует ли этническая или религиозная группа, в которой принимают участие? • гарантируют жильё? • общежитие? один из лучших способов, чтобы проверить качество учебного заведения, и узнать, какой процент студентов, которые возвращаются после первого года и процент студентов, которые заканчивают школу.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

)bnp. 1. розкрийте дужки, вживаючи дієслова у past simple або past continuous.1. the pupils (to discuss) this problem yesterday.2. the pupils (to discuss) this problem the whole evening yesterday.3. they (discuss) this problem from three till five o'clock.4. they (discuss) this problem at four o'clock yesterday.5. they (discuss) this problem when i came in.6. she (to learn) a poem yesterday.7. she (to learn) a poem at five o'clock yesterday.8. she (to learn) a poem from five till six o'clock yesterday.9. she (to learn) a poem when mother opened the door. 10. she (to learn) a poem the whole day yesterday.11.1 (not to see) him yesterday. i (to see) him two days ago.12. she (not to write) a letter at seven o'clock yesterday. she (to write) it two days ago.13. jane (to read) the magazine from five till six o'clock last evening.14. he (to study) a rule in the morning last monday.15. last month our team (to lose) the game.16. what she (to do) when the telephone rang? 17. whom they (to speak) to when i met them at the station? 18. they (to have) lunch when the telephone rang.19. nick (to make) a report at three o'clock yesterday.20. mike (to write) on the blackboard when i came into the classroom.21. she (not to sleep) the whole night yesterday.22. who entered the room when you (to watch) television? 23. what you (to think) about when i asked you a question?
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

clubgarag701
Юлия1689
elena-vlad822828
bruise6
Aleksandr-Andrei
ЕВгений_денис643
kapustina198690
krasnova1977
Kateshaeva
baumanec199613
misterdre9991
Матфеопуло1006
Boldinova-Marianna
Vuka91
zubov-073620