I think that my school is the best one. I love it very much. Our teachers are kind and intelligent and my classmates are smart and friendly. But everybody has a dream. The dream about our new school - the school of the future. Now I would like to tell you a few words about my ideal school. First of all If I were a Headteacher of my school I would allowed everybody to have an opportunity to use one's phone. The second thing is our homework. So much of it! Don't the teachers know that it is waste of time, our time and theirs. The next. Our holidays. I would like to travel a lot. But when? Our holidays must be a bit longer I think. And at last the equipment of our classrooms! What do we see? There are few computers which we can use. My dream is every classroom has ten and more new computers with Internet. It's school of my dream.
Я думаю, что моя школа лучшая. Я ее очень люблю. Наши преподаватели добрые интеллигентные, и мои одноклассники умные и дружелюбные. Но у каждого есть мечта. Мечта о нашей новой школе - школе будущего. Теперь я хотела бы сказать вам несколько слов о моей идеальной школе. Прежде всего, если бы я была директором школы, я бы позволила бы всем иметь возможность использовать свой телефон. Второе, это наше домашнее задание. Так много! Разве учителя не знают, что это пустая трата времени, нашего времени и их. Далее. Наши каникулы. Я хотела бы много путешествовать. Но когда? Наши каникулы должны быть немного больше по времени, я думаю. И, наконец, оборудование наших классов! Что же мы видим? Есть несколько компьютеров, которые мы можем использовать. Моя мечта - в каждом классе десять и более новых компьютеров с интернетом. Это школа моей мечты.
Здравствуйте, редакция журнала!
Я пишу вам о своей проблеме.
У меня есть проблема переходного возраста. Я немного понимаю людей. Я понимаю в основном близких родственников. Мне трудно найти общий язык с учителями и друзьями. Я действительно хочу, чтобы меня поняли. Меня эта ситуация раздражает. Я не могу гулять с моими друзьями. Я целыми днями играю в компьютерные игры. Я целыми днями смотрю телевизор. Мой питомец понимает меня. Редактор дайте мне несколько советов С наилучшими пожеланиями, свое имя
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Посмотри на картинки и напиши ответы на вопросы. 1. 2 яблока, 2.2 цветка, 3.2 птички, 4.2 коровы, 5.2 черепахи. 1) are they oranges or apples? 2) are they birches or ferns? 3) are they birds or girls ? 4) are yhey cows or horses ? 5) are they turtles or frogs? √3. подбери слова в рифму и закончи эти предложения. where is pete? - he is in the street. where is gus? - he is on the . where is mike ? - he is on the where is jake? jake is by the where is mark? - he is in the where are tom and ted? - they are on the слова для выбора: lake, bed, bus, park, street, bike. √1. впиши в предложения недостающие предлоги. tom and rose are the park.they are the bench the tree.spot, the dog, is the bench.rose and tom are happy.they like the park. надо.
1) Are they oranges or apples? They are apples.
2) Are they birches or ferns? They are ferns.
3) Are they birds or girls? They are birds.
4) Are they cows or horses? They are cows.
5) Are they turtles or frogs? They are turtles.
√3. Подбери слова в рифму и закончи эти предложения.
Where is Pete? - He is in the street.
Where is Gus? - He is in the bus.
Where is Mike ? - He is on the bike.
Where is Jake? Jake is by the lake.
Where is Mark? - He is in the park.
Where are Tom and Ted? - They are in the bed.
Слова для выбора: lake,bed,bus,park,street,bike.
√1. Впиши в предложения недостающие предлоги.
Tom and Rose are IN the park.They are ON the bench UNDER the tree.Spot,the dog,is NEAR the bench.Rose and Tom are happy.They like the park.