Составить общий, специальный, альтернативный, разделительный вопросы и вопрос к подлежащему. 1. they will show you how to get there. 2. our teacher knows several foreign languages.
1) They will show you how to get there. 2) Will they show you how to get there? 3) Will they show you or me how to get there? 4) Who will show you how to get there? 5) They will show you how to get there, won't they? 6) What will they show you?
1) Our teacher knows several foreign languages. 2) Does our teacher know several foreign languages? 3) What does our teacher know? 4) Does our teacher or our friend know several foreign languages? 5) Who knows several foreign languages? 6) Our teacher knows several foreign languages, doesn't she?
ganul
03.06.2023
1. Susie her book report late last night. began began begined 2. You knocked over mom's new vase and it break breaked broke 3. The kids had a huge Lego castle in the kitchen. built builted build 4. Bob's little sister, Mary. all over the wall with crayon! draw drew drawed 5. The students each others hands as they walked. held hold holded Directions: Choose the proper adjective or adverb for each sentence. 6. The little boy 7. My hamster moved 8. The walked home from the baseball game. sad sadly through the maze I built quickly quick young man held the door open for the woman. kind kindly through the briar bushes. careful students to get a slice of pizza. final finally 9. Patty
Apresov
03.06.2023
перевод
Название: Использование неправильных глаголов Указания: Выберите правильный неправильный глагол для каждого предложения. 1. Сьюзи отчиталась о своей книге вчера поздно вечером. началось, началось, началось 2. Ты опрокинул мамину новую вазу, и она разбилась, разбилась, разбилась 3. У детей на кухне был огромный замок из конструктора Лего. построенная построенная сборка 4. Младшая сестра Боба, Мэри. по всей стене карандашом! ничья, ничья, ничья 5. Студенты держали друг друга за руки, пока шли. удерживаемые удерживаемые указания: Выберите подходящее прилагательное или наречие для каждого предложения. 6. Маленький мальчик 7. Мой хомяк переместился на 8. Они шли домой с бейсбольного матча. грустно, грустно пробираясь по лабиринту, который я быстро построил, быстрый молодой человек придержал дверь открытой для женщины. по-доброму, по-доброму, через кусты шиповника. осторожные студенты, чтобы получить кусочек пиццы. финал, наконец, 9. Пэтти переехала 10. Мы были www. У меня есть обучение. ком
2) Will they show you how to get there?
3) Will they show you or me how to get there?
4) Who will show you how to get there?
5) They will show you how to get there, won't they?
6) What will they show you?
1) Our teacher knows several foreign languages.
2) Does our teacher know several foreign languages?
3) What does our teacher know?
4) Does our teacher or our friend know several foreign languages?
5) Who knows several foreign languages?
6) Our teacher knows several foreign languages, doesn't she?