владимировнаКлютко
?>

Find the right answers for the questions. 1. where's the camera? a. london. 1. 2. is your car blue? b. no, i'm not. 2. ……… 3. is linda from london? c. yes, you are. 3. ……… 4. am i late? d. my sister. 4. ……… 5. where's ann from? e. black. 5. ……… 6. what colour is your bag? f. no, it's black. 6. ……… 7. are you hungry? g. in your bag. 7. ……… 8. how is george? h. no, she's american. 8. ……… 9. who's that woman? i. very well. 9. ………

Английский язык

Ответы

Нина1449
1. Where's the camera?= G. In your bag.             
2. Is your car blue? = F. No, it's black.                       
3. Is Linda from London? = H. No, she's American.       
4. Am I late? = C. Yes, you are.                         
5. Where's Ann from? =  A. London.                        
6. What colour is your bag?=   E. Black.              
7. Are you hungry? =B. No, I'm not.                       
8. How is George?  =  I. Very well.                             
9. Who's that woman?=   D. My sister.                         
maxchemaxim14
Выборе профессиипосле школы вы понимаете, что время выбрать одну работу из сотен пришло. это будет трудный выбор, и никто не может сделать это за вас.прежде чем вы можете выбрать, вы спросите у себя довольно много вопросов. что действительно важно для вас? что тебя заводит? что ты любишь делать? эти вопросы предназначены, чтобы вам попасть в один из ключевых элементов в выбор карьеры: ценности. начать поиск вакансий на выяснение вашей ценности и записывая их четко и лаконично, как вы можете.  трудно знать все ответы на эти вопросы, пока не окончили школу и начал работать.эксперимент обязательно вам .нет никакой замены для опыта, чем больше, тем лучше. это, вероятно, безопасно сказать, что почти каждая карьера выглядит значительно отличается от снаружи, чем изнутри. если вы новичок на рынке труда, или если вы планируете сменить работу, выйти и поговорить с людьми, которые на самом деле делать это.  многие молодые люди считают, что преподавание как карьера.те из нас, кто тратит наши дни в школах знают, как работа. в то же время это не легко, и настоящим испытанием для вашего характера, способностей и таланта.если вам нравится человек, вы будете любить учение.определить ваши способности и таланты.навык-это то, что вы научились делать. талант-это то, что вы родились.вы можете быть квалифицированным в чем-то и еще не нахожу это интересным. однако есть шансы, что, если вы от природы талантливы в чем-то, там будет переписка, что особый талант и ваши ценности. иными словами: вы больше склонны наслаждаться то, что вы делаете ну, естественно, чем то, что вы просто учили делать.определить ваши предпочтения. с самого начала, мы подходим к миру с некоторыми личными предпочтениями как мы воспринимаем других, как мы думаем и принимаем решения, хотим мы предпочитаем понятий над людьми или наоборот, и в какой степени нам комфортно с неопределенностью в своей жизни. для многих, эти параметры работают на подсознательном уровне, но они сильно влияют на то, как мы действуем с другим.в вашей первой работой, выбирайте для первых, деньги, во-вторых. если ты в верхней части моего класса с отличием, вы сможете совместить в одном пакете, но для большинства новых участников в состав рабочей силы, это вопрос приоритетов. хороший способ калибровки несколько возможностей, чтобы спросить себя: "какую позицию будет предложить мне наилучшие шансы стать отличным на то, что я делаю? " и это не может быть тот, который платит самую высокую начальную зарплату. выбор карьеры является одним из самых значительных в вашей жизни.поэтому я желаю вам всем удачи в мире.
mikchaylovaalex
Не знаю то или не то ну вот
Contents
The Reader of Books Mr Wormwood, the Great Car Dealer
The Hat and the Superglue
The Ghost Arithmetic The Platinum-Blond Man Miss Honey
The Trunchbull The Parents Throwing the Hammer
Bruce Bogtrotter and the Cake
Lavender The Weekly Test
The First Miracle The Second Miracle Miss Honey’s Cottage
Miss Honey’s Story
The Names The Practice
The Third Miracle A New HomeThe Reader of Books
It’s a funny thing about mothers and fathers. Even when their own child is the most disgusting little blister you could ever imagine, they still think that he or she is wonderful.
Some parents go further. They become so blinded by adoration they manage to convince themselves their child has qualities of genius.
Well, there is nothing very wrong with all this. It’s the way of the world. It is only when the parents begin telling us about the brilliance of their own revolting offspring, that we start shouting, "Bring us a basin! We’re going to be sick!"
School teachers suffer a good deal from having to listen to this sort of twaddle from proud parents, but they usually get their
own back when the time comes to write the end-of-term reports. If I were a teacher I would cook up some real scorchers for the children of doting parents. "Your son Maximilian", I would write, "is a total wash- out. I hope you have a family business you can push him into when he leaves school because he sure as heck won’t get a job anywhere else." Or if I were feeling lyrical that day, I might write, "It is a curious truth that grasshoppers have their hearing-organs in the sides of the abdomen. Your daughter Vanessa, judging by what she’s learnt this term, has no hearing-organs at all."
I might even delve deeper into natural history and say, "The periodical cicada spends six years as a grub underground, and no more than six days as a free creature of
sunlight and air. Your son Wilfred has spent six years as a grub in this school and we are still waiting for him to emerge from the chrysalis." A particularly poisonous little girl might sting me into saying, "Fiona has the same glacial beauty as an iceberg, but unlike the iceberg she has absolutely nothing below the surface." I
think I might enjoy writing end-of-term reports for the stinkers in my class. But enough of that. We have to get on.
Occasionally one comes across parents who take the opposite line, who show no interest at all in their children, and these of course are far worse than the doting ones. Mr and Mrs Wormwood were two such parents. They had a son called Michael and a daughter called Matilda, and the parents
looked upon Matilda in particular as nothing more than a scab. A scab is something you have to put up with until the time comes when you can pick it off and flick it away. Mr and Mrs Wormwood looked forward enormously to the time when they could pick their little daughter off and flick her away, preferably into the next county or even further than that.
It is bad enough when parents treat ordinary children as though they were scabs and bunions, but it becomes somehow a lot worse when the child in question is extraordinary, and by that I mean sensitive and brilliant. Matilda was both of these things, but above all she was brilliant. Her mind was so nimble and she was so quick to learn that her ability should have been obvious even to the most half-witted of
parents. But Mr and Mrs Wormwood were both so gormless and so wrapped up in their own silly little lives that they failed to notice anything unusual about their daughter. 

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Find the right answers for the questions. 1. where's the camera? a. london. 1. 2. is your car blue? b. no, i'm not. 2. ……… 3. is linda from london? c. yes, you are. 3. ……… 4. am i late? d. my sister. 4. ……… 5. where's ann from? e. black. 5. ……… 6. what colour is your bag? f. no, it's black. 6. ……… 7. are you hungry? g. in your bag. 7. ……… 8. how is george? h. no, she's american. 8. ……… 9. who's that woman? i. very well. 9. ………
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Бурмистрова-Ирина660
Елена Васильева839
Vasilevich Fokin
Ladyby6224
Nadezhdachizhikova7968
Lerkinm
ravshandzon3019835681
groomingprofi56
milanmilan8672
iskypka
evsyukov1997
ivshzam
pk199888
dmitrymakarov003
Viktorovna_Yurevna