Elshel8694
?>

Переведите текст и задайте 5 вопросов coca-cola is probably the world’s best-known taste, and was the first truly globalbrand. dr.john smith pemberton, a pharmacist from atlanta, georgia, invented the drink.he mixed the coca-cola syrup, which was combined with carbonated water to make apopular soda fountain drink, in the local jacob’s pharmacy.the first customers, who paid a handsome 5 cents a glass, pronounced the drink tobe “excellent, ” “delicious and refreshing.”dr. pemberton’s partner and book-keeper, frank m. robinson, suggested theproduct’s unusual name and wrote it down in his florid handwriting, feelingthatthe“twoc’s would look well in advertising.” the first advertisement for the drinkappeared in theatlanta journal, and handpainted oilcloth signs indicated which soda fountains offeredthe product. this was just the first step in a fantastic co-operation between the brand andadvertising, which has made the trademark universally recognized.a continuous stream of slogans have entered the collective consciousness, from“drink cocacola” in 1886, the iconic “i’d like to teach the world to sing” televisionadvertisement of 1971, right up to the simple assertion “real” of today’s campaign

Английский язык

Ответы

Elen-ti81459
Coca-cola, вероятно, самый известный в мире вкус и был первым действительно брендом. доктор джон смит пембертон, фармацевт из атланты, штат джорджия, изобрел напиток. он смешал сироп coca-cola, который был объединен с газированной водой, для приготовления апопулярного газированного напитка из содовой, в местной аптеке jacob. первые покупатели, которые заплатили красивый 5 центов за стакан, объявил напиток «превосходным», «вкусным и освежающим». доктор. партнер и бухгалтер пембертона, фрэнк м. робинсон, предложил необычное имя продукта и записал его своим ярким почерком, чувствуя, что « хорошо смотреться в рекламе». первая реклама напитка появилась в журнале «атланта», и на раскрашенных вручную клеенках какие содовые фонтаны предлагал продукт. это был только первый шаг в фантастическом сотрудничестве между брендом и рекламой, которому торговая марка получила всеобщее признание. непрерывный поток лозунгов вошел в коллективное сознание, начиная с «напитка cocacola» в 1886 году, знаменитого «я бы «как научить мир петь» телевизионная реклама 1971 года, вплоть до простого утверждения «настоящий» сегодняшней кампании вопросы не знаю ‍♀️
novkatrina
Short - shorter     long - longer     small - smaller   nice - nicer   fat - fatter   big - bigger     thin - thinner     nasty - nastier     easy - easier     interesting - more interesting       difficult - more difficult     boring - more boring     good - better   bad - worse     happy -happier   lucky - luckier     many   - more     little - less     fascinating   -   more  fascinating
Sukharev-Achkasov
Ilearn english because it is useful to me in the future.for work,for my children when they grow up i'll have to tell them.and i need it for travel,for example, in england and in any country,there is need to communicate in english if you're a tourist,and if a resident on them. я изучаю язык потому что он мне пригодится в будущем.для работы,для моих детей когда они вырастут я должна буду им подсказать.а также он мне нужен для путешествий,например в и вообще в какую нибудь страну,там надо общаться на языке,если ты турист,а если житель то на их ним.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Переведите текст и задайте 5 вопросов coca-cola is probably the world’s best-known taste, and was the first truly globalbrand. dr.john smith pemberton, a pharmacist from atlanta, georgia, invented the drink.he mixed the coca-cola syrup, which was combined with carbonated water to make apopular soda fountain drink, in the local jacob’s pharmacy.the first customers, who paid a handsome 5 cents a glass, pronounced the drink tobe “excellent, ” “delicious and refreshing.”dr. pemberton’s partner and book-keeper, frank m. robinson, suggested theproduct’s unusual name and wrote it down in his florid handwriting, feelingthatthe“twoc’s would look well in advertising.” the first advertisement for the drinkappeared in theatlanta journal, and handpainted oilcloth signs indicated which soda fountains offeredthe product. this was just the first step in a fantastic co-operation between the brand andadvertising, which has made the trademark universally recognized.a continuous stream of slogans have entered the collective consciousness, from“drink cocacola” in 1886, the iconic “i’d like to teach the world to sing” televisionadvertisement of 1971, right up to the simple assertion “real” of today’s campaign
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*