dariamay1996
?>

Скажите видовременную форму и залог сказуемого. 1.the study of economics will help you to understand economic taws. 2. market economy is sometimes called free-enterprise system. 3. competition refers to the rivalry among sellers. 4. we have noted that competition benefits the public by rewarding those who use resources efficiently.

Английский язык

Ответы

nanasergevn
1. The study of economics will help (fut simp act) you to understand economic laws.
2. Market economy is sometimes called (prs simp pass) free-enterprise system.
3. Competition refers (pres simp act) to the rivalry among sellers.
4. We have noted (pers perf act) that competition benefits the public by rewarding those who use (pres simp act) resources efficiently.
Николаевич1033
Вообщем как - то так: 

1 . Он предполагает, что я ( попробовать ) что-то более серьезного характера . 2 . Онтолько просил, чтобы он (чтобы ), чтобы увидеть руководителей некоторых ведомств.3 . Дорис требует от человека только, что он ( чтобы быть ) умный. 4 . Брэди предложилчто они ( ходить ) до набережной . 5 . Я видел, что я ( быть ) ошибся, полагая, что дядя Коля ( быть) болен. 6 . Они решили, что Лора ( вимеют) хорошее питание , что были заказаны ее. 7 . Он был раздраженчто они ( на выбор ) в день его отъезда в партии. 8 . Я рад,что вы ( падение ) дюйма 9 . Чарльз настоял, чтобы мы ( держать ) секрет дажесамый отдаленный упоминание идеи . 10 . Было обеденное время . Он знал, чтоони ( быть) благополучно заняли в течение часа , по крайней мере . 11 . Он был полон решимостичто его враги ( платить) . 12 . Я был немного удивлен, что такой маленький мальчик( читать) жизнь Мильтона. 13 . Вскоре она обнаружила, что он никогда ( всм. ) Статую Свободы или любой из музеев Нью-Йорка . 14 . Онапросила, чтобы ее дело никогда ( говорить ) из . 15 . Руперт был озабочен тем, чтобытам ( не быть) не появление холодности со стороны Хильды . 16 . Соблюдение этических нормпотребовал, чтобы я ( представлять ) в игре лично. 17) Я `ве решился , что Мэг (для отправки ) для .
agutty3
Tom usually (plays) football but today he (is playing) tennis. What language do they (speak) in Holland? What language is he (speaking) now? I usually (drive) to my work. Be careful! You (are driving) too fast. I (do) a lot of work every day. Don't worry! I know what I (am doing). Do You (eat) fruit every day? What's the name of the fruit you (are eating) with such pleasure? 2.Choose the correct form Future Simple or Present Continious. I’m leaving for St Petersburg tonight. I have already bought a ticket and packed my luggage. I think our football team will win this game. The players are in their best form now. If you come tomorrow, I will show you the photos that I took in the National Park. There are some really exotic animals there. You’ll enjoy the evening. I don’t think I will have any free time this weekend. My sister is getting married and I can’t miss the ceremony. 3. Open the brackets using the correct form of the verbs in Present Perfect or Past simple. 1. When did Jill (finish) school? 2. –Are you tired? – Yes, a little. I (have painted) the ceiling today. 3. We (haven't seen) Peter this week, but we (saw) him a couple of weeks ago. 4. I can't find my umbrella. I think somebody (have taken) it by mistake. 5. Has it (stopped) raining yet? No it … . 6. Have you (seen) the latest Arnold Schwarzenegger film?

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Скажите видовременную форму и залог сказуемого. 1.the study of economics will help you to understand economic taws. 2. market economy is sometimes called free-enterprise system. 3. competition refers to the rivalry among sellers. 4. we have noted that competition benefits the public by rewarding those who use resources efficiently.
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Konstantin_Vadimirovich
membuksdk
Oslopova
poch23420
grekova5
sharaeva-is
dima-pashkovec
gbelihina
bandurinei
beyound2006193
What him about the printer? (YOU/TELL)
makarov021106
admin8808
Татьяна Марина1287
Elenazhukovafashion7
eoils-info