Mikhailova
?>

Переведите текст (без ! ) 30 dear sir/madam, after reading judy boyle's article in turday's paper(time to declare war on advertising) i wanted to congratulate her on a brilliant piece. like ms boyle, i am also fed up with the ridiculous stereotypes you find in adverts. look at car advents, for example. in adverts, driving is never stressful or boring it's one of the most exciting things a man can experience(for women it s eating chocolate there are never traffic jams because when you buy a new car all the roads magically become empty of traffic . there are other mysteries. why does nobody wear glasses unless it's an advert for an why do women in adverts always slowly brush their hair in a kind of trance? how do they find the time? in my house, people would start banging on the bathroom door because they wanted to use the shower. and wh do people who eat yoghurts always look as if they've just discovered the meaning of life? and are biscuits really that exciting? i don't know anyone who behaves like the people who i have to watch on my tv twenty minutes. and yet, i have been watching fools like these advertise products for the past twenty years! do people who work for advertising agencies have any contact with real life? or do they just sit in their offices and watch old adverts all day? i wonder what other readers think.

Английский язык

Ответы

Anton-Yurevich222
Уважаемый господин / госпожа,
Прочитав статью Джуди Бойл в газете turday («Время объявить войну рекламе»), я хотел поздравить ее с блестящей работой.
Как и госпожа Бойл, мне тоже надоели смешные стереотипы, которые вы найдете в рекламе. Посмотрите на автомобильные приключения, например. В рекламе, вождение никогда не бывает стрессовым или скучным - это одна из самых захватывающих вещей, которую может испытать человек (для женщин это шоколад). Никогда не бывает пробок, потому что, когда вы покупаете новый автомобиль, все дороги волшебным образом становятся пустыми.
Есть и другие тайны. Почему никто не носит очки, если это не реклама для Почему женщины в рекламе всегда медленно расчесывают свои волосы в каком-то трансе? Как они находят время? В моем доме люди начали стучать в дверь ванной, потому что они хотели использовать душ. И что люди, которые едят йогурты, всегда выглядят так, как будто они только что поняли смысл жизни? И печенье действительно так интересно?Я не знаю никого, кто ведет себя как люди, которые я должен смотреть по телевизору двадцать минут. И все же, я наблюдаю за дураками, как эти рекламные продукты в течение последних двадцати лет! Имеют ли люди, работающие в рекламных агентствах, какие-либо контакты с реальной жизнью? Или они просто сидят в своих офисах и смотрят старые объявления весь день?
Интересно, что думают другие читатели.
Magnolia200872

1) rebellious (мятежный, бунтарский) - Ян никогда не делает то, что просит его учитель. Он мятежный и грубый.

2) easy-going (добродушный, с легким характером) - Родители Киры такие добродушные. Она может делать все, что захочет.

3) creative (креативный, творческий) - Джонни действительно хорош в рисовании и написании историй. Он очень креативный.

4) outgoing (общительный) - Бен дружелюбный и разговорчивый. Он действительно общительный и легко заводит друзей.

5) gentle (вежливый) - Зоя очень вежливая. Она никогда не ранит чувств людей.

alexderru

In the future, we will have good medicine that will increase people's life expectancy, in the future all cars will be on electricity, which will make the ecology better in big cities and thick smoke will disappear, in the future money will completely disappear and instead there will be only bank cards and payment via phone

Перевод;

В будущем нас ожидает хорошая медицина которая увеличит продолжительность жизни людей, в будущем все машины будут на электричеестве из за чего экология будет лучше в больших городах и густой дым пропадет, в будущем деньги полностью пропадут и вместо этого будут лишь банковские карточки и оплата через телефон

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Переведите текст (без ! ) 30 dear sir/madam, after reading judy boyle's article in turday's paper(time to declare war on advertising) i wanted to congratulate her on a brilliant piece. like ms boyle, i am also fed up with the ridiculous stereotypes you find in adverts. look at car advents, for example. in adverts, driving is never stressful or boring it's one of the most exciting things a man can experience(for women it s eating chocolate there are never traffic jams because when you buy a new car all the roads magically become empty of traffic . there are other mysteries. why does nobody wear glasses unless it's an advert for an why do women in adverts always slowly brush their hair in a kind of trance? how do they find the time? in my house, people would start banging on the bathroom door because they wanted to use the shower. and wh do people who eat yoghurts always look as if they've just discovered the meaning of life? and are biscuits really that exciting? i don't know anyone who behaves like the people who i have to watch on my tv twenty minutes. and yet, i have been watching fools like these advertise products for the past twenty years! do people who work for advertising agencies have any contact with real life? or do they just sit in their offices and watch old adverts all day? i wonder what other readers think.
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Vadim443
kirill76536
pwd10123869
moskvabelarus
karpov68
Gesper63
treneva359
sbraginets
krasnobaevdj3
Gesper63
Kati2005
Бернард pokerman
sakh2010kprf7
krasnova1977
Rufilya-Belov
Students book page 96 ex 5