cernovarmechta
?>

Сколько будет времени на : 1)13: 15 2)4: 40. (ночи) 3)13: 20 4)18: 30 5)2: 55. (ночи) 6)10: 25. (утра) 7)12: 05. (утра) 8)11: 45. (ночи)

Английский язык

Ответы

Sinelnikov1650
1) Quater past one
2) twenty to five a.m
3) Twenty past one p.m
4)Half past six p.m
5)Five to three a.m
6)Twenty-five past ten a.m
7)Five past twelve p.m
8)Quater to twelve p.m
Deniskotvitsky6422
Хорошо, давайте решим эту задачу вместе!

Прежде всего, нам нужно посмотреть на изображение кухни и найти все опасности. После того, как мы найдем каждую опасность, мы должны будете обвести ее кружком, чтобы показать, что мы нашли и идентифицировали эту опасность.

Давайте начнем.

1. Найти опасности на изображении кухни
- Посмотрим внимательно на картинку и будем искать необычные или потенциально опасные вещи.
- Опасности могут включать острые ножи, открытый огонь, химические чистящие средства, горячую плиту, открытый шкаф с опасными предметами и т. д.
- Помни, что опасности могут быть скрыты или незаметны, поэтому обращай внимание на все места на картинке.

2. Обвести опасности кружком
- Как только мы найдем опасность, нам нужно будет обвести ее кружком, чтобы показать, что мы нашли и идентифицировали эту опасность.
- Помни, что кружок должен быть четким и отчетливым, чтобы учитель мог легко увидеть, какие именно опасности вышенесены на картинке.

3. Обоснование или пояснение опасности
- Наша следующая задача состоит в том, чтобы объяснить, почему мы считаем этот объект или предмет опасным.
- Мы можем указать на острые ножи и сказать, что они могут вызвать травму, если использовать их неправильно.
- Также мы можем указать на открытый огонь и объяснить, что он может вызвать пожар, если не быть осторожным.

Пошаговое решение:

Шаг 1: Внимательно рассмотрите изображение кухни.
Шаг 2: Идентифицируйте и найдите опасности в кухне.
Шаг 3: Обведите каждую опасность кружком.
Шаг 4: Обоснуйте или поясните каждую опасность, указав на возможные риски или последствия.

Например, если бы я обращался к ученику, я мог бы сказать следующее:

"Рассмотрим эту кухню и найдем опасности. Первое, что я вижу, это ножи. Острые ножи могут вызвать ранение, если использовать их неправильно. Давайте обведем ножи кружком, чтобы показать, что они представляют опасность. Следующая опасность - это открытый огонь на плите. Он может вызвать пожар, если мы оставим что-то гореть без присмотра. Обведем его кружком. Продолжим искать другие опасности в кухне и обведите их кружком, чтобы показать ученику и учительнице, что мы идентифицировали эти опасности."

Таким образом, я могу давать понятные инструкции и пошаговое решение, чтобы ответ был понятен школьнику.
inris088
A Soccer Training

Morgan is good at soccer. Her younger sister Emily asks Morgan to teach her. The sisters go out to practice in their yard. Morgan is very excited; she wants to do her best training with Emily.

"First, we can pass the ball to each other," Morgan begins. Emily looks at her attentively. Morgan drops the ball on the soft, green grass. She lifts her right foot and kicks the ball towards Emily. It flies past Emily, and the next moment she sees it in their neighbor's front yard. “You kicked it too hard!” Emily shouts. Morgan smiles and says sorry. She runs into the yard to get the ball back. "Okay, I'll try again," Morgan speaks. This time, she kicks it more softly. Her foot pushes it straight to Emily. "It's easy! I'm afraid I could never play like you!" Emily exclaims.

In this sentence completion exercise, we are given a text about a soccer training session between two sisters, Morgan and Emily. The task is to select the correct missing words from the provided drop-down list. Let's analyze each blank and choose the appropriate word.

1. Morgan is very [excited] <-- appropriate word.
Based on the context, we know that Morgan is enthusiastic or thrilled about the soccer training session with Emily. The word "excited" fits this meaning perfectly.

2. Emily [looks] at her attentively <-- appropriate word.
Emily is paying close attention to what Morgan is saying or doing. The word "looks" best describes this action of observing with focus.

3. She lifts her right foot and kicks [the] ball towards Emily <-- appropriate word.
The definite article "the" is used to refer to a specific ball that Morgan is kicking towards Emily. It shows that they have a clear understanding of which ball they are referring to.

4. It flies past Emily, and the next moment she [sees] it in their neighbor's front yard <-- appropriate word.
After the ball flew past Emily, she notices or perceives it in their neighbor's front yard. The word "sees" indicates the action of visual perception.

5. Morgan smiles and [says] sorry <-- appropriate word.
When Morgan realizes that she kicked the ball too hard and it went into their neighbor's yard, she expresses her apologies or says sorry. The word "says" is the correct choice here.

6. "Okay, I'll try again," Morgan [speaks] <-- appropriate word.
In response to the situation, Morgan announces or verbally states that she will try again. The word "speaks" represents this act of verbal communication.

In conclusion, the completed text with the appropriate words is:

A Soccer Training

Morgan is good at soccer. Her younger sister Emily asks Morgan to teach her. The sisters go out to practice in their yard. Morgan is very excited; she wants to do her best training with Emily.

"First, we can pass the ball to each other," Morgan begins. Emily looks at her attentively. Morgan drops the ball on the soft, green grass. She lifts her right foot and kicks the ball towards Emily. It flies past Emily, and the next moment she sees it in their neighbor's front yard. “You kicked it too hard!” Emily shouts. Morgan smiles and says sorry. She runs into the yard to get the ball back. "Okay, I'll try again," Morgan speaks. This time, she kicks it more softly. Her foot pushes it straight to Emily. "It's easy! I'm afraid I could never play like you!" Emily exclaims.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Сколько будет времени на : 1)13: 15 2)4: 40. (ночи) 3)13: 20 4)18: 30 5)2: 55. (ночи) 6)10: 25. (утра) 7)12: 05. (утра) 8)11: 45. (ночи)
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

denblacky
scorpion21c
elegiy
teashop
igor8809337
Inforealto
Rewrite the sentenes with so​.
Иванина
Vladimir
juliajd
jenn055
Олимов Протопопова
MikhailovnaAnastasiya
tetralek
mistersoshnev354
nmakarchuk