My favorite character is the brilliant detective Sherlock Holmes. He's smart, insightful, and resourceful. In crisis situations he doesn’t lose composure and avoids panicking. Holmes can unravel the complex puzzles and always finds the culprit. He invented the deductive method of investigating mysteries and crimes. This method is based on reasoning, observation and attention to detail. The brave detective uses his method and reveals all the mysteries. I admire his intelligence, logic, fearless and faith in the scientific progress. So I can confidently say that my favorite hero is Sherlock Holmes.
Моим любимым персонажем стал гениальный сыщик Шерлок Холмс. Он умен, проницателен, находчив. В кризисных ситуациях он не теряет хладнокровия и не паникует. Холмс может распутать сложнейшие загадки и всегда находит виновного. Он изобрел дедуктивный метод расследования загадок и преступлений. Этот метод основывается на рассуждении и наблюдательности, а также вниманию к деталям. Отважный сыщик на практике использует свой метод и раскрывает все загадки.
Меня восхищает его интеллект, логика, бесстрашность и вера в научный прогресс. Поэтому я с уверенностью могу сказать, что мой любимый книжный персонаж – это Шерлок Холмс.
лучший???
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Выберите требуемую форму глагола. 1. and some articles (edit/are edited) heavily. 2. the main reason for anonymity, however, is a belief that what (write/is written) is more important than who (writes/is written) it. 3. james wilson, a hat maker from the small scottish town of hawick, (is/was) a manufacturer and (has wanted/wanted) especially to influence "men of business”.. 4. the economist (considers/considered) itself the enemy of privilege, pomposity and predictability.
1. And some articles are edited heavily.
2. The main reason for anonymity, however, is a belief that what is written is more important than who writes it.
3. James Wilson, a hat maker from the small Scottish town of Hawick, was a manufacturer and wanted especially to influence "men of business”..
4. The Economist considers itself the enemy of privilege, pomposity and predictability