For the first question, when you give information you use sequence markers, coordinating Conjunctions and imparatives. The information that you give have to be short and informal. Also asking should be short, like OK, thanks or something like that. For the second question it'll better if you answer by your self. My answer for this question will be like that, I give information every day to someone and also ask for information. This knowledge is very important for everyone and maybe can help in the future.
Объяснение:
I hope that information was useful
Дети могут летать.
Венди хотела узнать больше об этом интересном мальчике.
«Сколько тебе лет?» - спросила Венди.
«Я не знаю», сказал Питер. «Но я совсем молодой. Я сбежал в день, когда я родился. Я не хотел
Вырасти, понимаешь.
Венди была очень удивлена.
"Но куда ты пошел?" спросила Венди.
«Я долго жил с феями, - сказал Питер.
Венди задавала много вопросов о феях, и Питер рассказал ей о начале фей.
«Феи приходят от смеха детей», - сказал он ей. «Но дети больше не верят в фей.
Они слишком много знают.
Он искал Тинкер Белл, и она полетела к нему. Когда Венди увидела фею, она была поражена. она
хотел поговорить с Тинкер Белл, но Тинкер Белл не любила Венди. Она не хотела быть друзьями. она
влетел в ванную.
Объяснение:
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Writing task : the day when you achieved something and made your parents feel proud. надо. хотя бы на , через полчаса сдача. заранее
Письменное задание: день, когда ты чего-то достиг и заставил своих родителей гордиться.
One morning I went to school. On the way, I met a monster. But I was not scared. There were sandwiches in the bag, and I gave them to him. It turned out that this is a dog. I took her home, laundered and fed her again. When the parents arrived, I said that I had skipped school to help the dog. They did not swear, but said they were proud of me