1) rebellious (мятежный, бунтарский) - Ян никогда не делает то, что просит его учитель. Он мятежный и грубый.
2) easy-going (добродушный, с легким характером) - Родители Киры такие добродушные. Она может делать все, что захочет.
3) creative (креативный, творческий) - Джонни действительно хорош в рисовании и написании историй. Он очень креативный.
4) outgoing (общительный) - Бен дружелюбный и разговорчивый. Он действительно общительный и легко заводит друзей.
5) gentle (вежливый) - Зоя очень вежливая. Она никогда не ранит чувств людей.
1) If the world was flat it would stand on three whales.
2) If we were all clones we all could look equally.
3) If you had two head you would be more smart.
4) If time travel was possible I would see the future.
5) If nobody knew how to read we couldn't get and transmit knowledges.
6) If animals could speak it would be interesting to hear their thoughts.
7) If money grew on trees all people would be rich.
8) If there was no money an exchange of goods would be dificult.
9) If everyone was telepathic nobody could lie.
Объяснение:
1) Если бы мир был плоским, он бы стоял на трех китах.
2) Если бы мы все были клонами, мы все могли бы выглядеть одинаково.
3) Если бы у вас было две головы, вы были бы умнее.
4) Если бы путешествие во времени было возможно, я бы увидел будущее.
5) Если бы никто не умел читать, мы не могли бы получать и передавать знания.
6) Если бы животные могли говорить, было бы интересно услышать их мысли.
7) Если бы деньги росли на деревьях, все люди были бы богаты.
8) Если бы не было денег, обмен товарами был бы затруднен.
9) Если бы все были телепатами, никто не мог бы лгать.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
1)put the world in the brackets into the past continuous form.example: i (listen) to the music.-i was listening to the music.terry (not do) his homework all the evening yesterday.terry his homework all the evening yesterday. 2)put the world in the brackets into the past continuous form.example: i (listen) to the music.-i was listening to the music.we (not make) a snowman at six o`clock yesterday.we a snowman at six o`clock yesterday. 3)my dad watching tv when the phone rang 1-has been 2-were 3-wasn`t 4-is 4)the boys playing volleyball on the beach. 1-were 2-would 3-could 4-was 5)tom riding a bike at 4 o`clock yesterday. 1-was 2-has 3-were 4-is 6)put the world in the brackets into the past continuous form.example: i (listen) to the music.-i was listening to the music.mary`s sister (not answering) yhe postcards all the day yesterday.mary`s sister the postcards all the day yesterday. 7)put the world in the brackets into the past continuous form.example: i (listen) to the music.-i was listening to the music.nick (repair) his bike in the garage when i came.nick his bike in the garage when i came. 8)yhe children catching butterflies in the park when i met them. 1-have been 2-weren`t 3-was 4-are 9)put the world in the brackets into the past continuous form.example: i (listen) to the music.-i was listening to the music.alex and steve (play) chess at five o`clock yesterday.alex and steve chess at five o`clock yesterday. 10)jessica and kate swimming in the sea all day long yesterday 1-was 2-were 3-are 4-have
1) Terry wasn't doing his homework..
2) We weren't making a snowman..
3) 3
4) 1
5) 1
6) Mary's sister wasn't answering
7) Nick was repairing...
8) 2
9) Alex and Steve were playing
10) 2