ответ:was. Lived. Walked. Came. Went. Saw. Was.fell.took. flew. Met. Talked. Made. Played. Had. Gave. Said. Liked. Wanted. Opened.
Объяснение:
Объяснение:
Представьте, что правительство вашей страны планирует поднять возраст окончания школы до восемнадцати, чтобы сократить безработицу. Напишите эссе с мнением. Используйте вопросы, чтобы вам.
Пункт 1
1 Каковы планы правительства?
Правительство планирует…
2 Как вы думаете, в целом это будет иметь положительные или отрицательные последствия?
На мой взгляд, …
Пункт 2
3 Каковы будут последствия этого закона?
Если этот закон будет введен,… будет…
4 Закон справедливый или несправедливый?
Я думаю, что это было бы справедливо / несправедливо, потому что…
Пункт 3
5 Как вы думаете?
В заключение, я чувствую (сильно), что ...
1. He watches TV every day - What does he watch every day?
2. I speak English at school - Where do I speak English?
3. We need a big bag - Who needs a big bag?
4. She reads books after school - When does she read books?
5. They like interesting films - What do they like?
1. It snows in winter(Does it snow in winter?)
2. It is hot in summer (When is it hot?)
3, A baker bakes bread (Who bakes bread?)
4. The sun shines in summer (When does the sun shine?
5. They like nice weather (What do they like?)
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Восстанови рассказ. Раскрой скобки и поставь глаголы в время): Simon’s Dream (Сон Саймона) Simon (be) eleven. He (live) in London. One day Simon (walk) in the street, (come) home and (go) to bed. And he (see) a dream. It (be) a winter day. Snowflakes (fall) from the trees in the forest. It was cold and snowy. Simon (take) his coat and sleigh (cанки He (fly) to Russia. He (meet) new friends Nikita and Tanya. The children (talk), (make) a snowman and (play) snowballs together. Then they (have) lunch. Simon (give) presents to his friends. “Thank you!” (say) Tanya. Nikita (like) his present too (тоже). Simon (want) to play hide-and-seek with children but (open)his eyes.