u-bhank
?>

Step by step Шаг за шагомTheme of the lesson: Past Simple: was/were.Aims: 1) We`ll learn “to be” in the past simple tense; 2) We`ll have grammar practice; 3) We`ll learn how to pronounce strong and weak forms. Plan for today (13, January):1. Ex. 1 p. 60 Read affirmative sentences in the table, complete the gaps, translate and send a voice message. Read questions, complete the gaps, give short answers, translate and send a voice message. Read negative sentences, complete the gaps, translate and send a voice message.2. Ex. 2 p. 60 Complete the sentences with was/were, read them and send a voice message. Прочитайте предложения и пришлите голосовое сообщение. 3. Ex. 3 p. 60 Read negative sentences, send a voice message. Прочитайте предложения и пришлите голосовое сообщение. 4. Ex. 4 p. 60 Write sentences and answers and send a photo. Напишите вопросы и ответы по таблице.5. Ex. 5 p. 60 Составьте диалог со своим одноклассником: вопрос – ​

Английский язык

Ответы

mmi15
Постоянный партнер фестиваля: Фестиваль исполнителей авторской песни "Эхо" - традиционный петербургский слет, где участники поют только чужие, но очень хорошие песни. И где ценится, в большей степени, не вокальное мастерство или виртуозная игра на гитаре, а глубокое понимание песни, чувство слова и чувство меры. Фестиваль традиционно проводится в последний уик-энд марта в стенах Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета. The permanent partner of the festival: The festival singers of author's song "Echo" is a traditional St. Petersburg rally, where participants sing only wrong, but very good songs. And where is appreciated to a greater extent, not vocal skill or virtuoso guitar playing and a deep understanding of the songs, a sense of words and sense of proportion. The festival is traditionally held on the last weekend of March in the walls of the Saint-Petersburg State Polytechnical University.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Step by step Шаг за шагомTheme of the lesson: Past Simple: was/were.Aims: 1) We`ll learn “to be” in the past simple tense; 2) We`ll have grammar practice; 3) We`ll learn how to pronounce strong and weak forms. Plan for today (13, January):1. Ex. 1 p. 60 Read affirmative sentences in the table, complete the gaps, translate and send a voice message. Read questions, complete the gaps, give short answers, translate and send a voice message. Read negative sentences, complete the gaps, translate and send a voice message.2. Ex. 2 p. 60 Complete the sentences with was/were, read them and send a voice message. Прочитайте предложения и пришлите голосовое сообщение. 3. Ex. 3 p. 60 Read negative sentences, send a voice message. Прочитайте предложения и пришлите голосовое сообщение. 4. Ex. 4 p. 60 Write sentences and answers and send a photo. Напишите вопросы и ответы по таблице.5. Ex. 5 p. 60 Составьте диалог со своим одноклассником: вопрос – ​
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

eeirikh
Eduardovich
inna-zub
НиколаевнаОльга
punchf
T91610933073266
Aleksei1463
Yelena_Yuliya1847
fullhouse9991
jablokov
Plotnikovangav
vera-spicina
sadkofamily61
agent-ulitka5
nv6634