VII. Сообщите следующие , команды и восклицания, используя один из глаголов сообщения на стр. 337, 338, 339. 1. Кейт спросила Джона: «Вы принесете мои письма ?». 2. «Голоши, Юля!» воскликнула ее сестра. «Господи, разве ты не знаешь, что такое калоши?» 3. «Возвращайся немедленно!» мать сказала своей дочери. 4. «Иди прогуляйся по эспланаде», - сказала Сьюзен своей подруге. 5. «Быстрее! Быстрее! » - спросил смотритель у пожарного. 6. «Не кричи!» воскликнул он. «Что с тобой?» 7. «Я хочу, чтобы это напечатали », - сказал Гарри. 8. «Заботься о ребенке», - сказала она мужу. 9. «Ты сделал это специально», - сказала Джейн Гарри. 10. «Я не сниму обвинение!», - сказала она. 11. «Не подходи к нему! Это опасно! »- крикнул пожарный. 12. «Не лги мне, Филип», - сказала Энн. 13. «Лучше держитесь левой стороны», - сказал милиционер. 14. «Не плачь! Поднимите голову! », - сказал он мальчику. 15. «Послушайте, вы пропустили этот отрывок», - сказала учительница ученику.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Необходимо правильно написать глагол который в скобках. 1. the wind (blow) hard. shut the window, please. 2. strong wind often (blows) here 3. i can’t understand him. what language he (speak)? 4. what language they (speak) in switzerland? 5. it’s too late. what you (write)? 6. i (write) letters to my mother twice a month. 7. they (stay) at the hotel until their house is ready. 8. in summer they usually (go) to the south and (stay) at a hotel near the sea. 9. look! someone (come) up to the back door 10. you (talk) about my book? i hope you (like) it. 11. where (be) andrew? b: he (smoke) on the terrace. a: i (think) he (smoke) too much. b: yes, he (be) a chain-smoker. 12. a.: what (be) this music? b: it (be) ann. she (play) the piano. 13. - you (come) with us? - i’d love to come. where you (go)? - we (drive) to the lake district. - you (take) the children along? - no, we (leave) them with our parents. - you (mind) if i (bring) my dog? - no. 14. 1. в этой части света солнце садится рано 15. 2. джойс едет в лондон завтра, потому что ее дядя хочет ее видеть. 16. некоторым людям больше всего нравится лето, некоторые любят весну или осень, а другие предпочитают зиму. 17. “где лиззи? ” - “она катается верхом на лошади.” 18. “что делают дети? ” - “они слушают сказку и рисуют.
Объяснение:
There are pros and cons to credit cards for students. Its benefit is that if you forget the money at home, you can send the money to your card. Because the card is small, you can put it on the back of the phone. Then the money on your card will not be lost. But it should always be filled. If you lose your card, all the money will be lost. You can close the bank account. If someone steals your card, they can spend your money. Similarly, fraudsters have appeared on the Internet. They will steal your money with the password of your card. Now that you've met someone on the Internet, you can't trust them. Therefore, it is important to keep the card in a safe place