Адзначце складаныя бяззлучнікавыя сказы:
1) Раніца, раніца ходзіць тайгою, жменяй, прыгоршчамі сее праменне (У.Д.).
2) Глуха прагрымеў удалечыні гром, забліскала маланка (Р.І.).
3) Надвячоркам на захадзе пачалі збірацца дажджавыя хмары, паволі пасоўвацца да ракі (Р.І.).
4) Вось і Верабейчуку не спіцца, нешта, відаць, трывожыць яго маленькую няхітрую душу (Кап.).
5) Не варушачыся, дрэмлюць зялёныя ігольчастыя лапкі, як раса, блішчыць смала (І.М.).
Обоснование:
1) В этом предложении нет связующего слова (беззлучниковое предложение), и оно состоит из двух частей: "Раніца, раніца ходзіць тайгою" и "жменяй, прыгоршчамі сее праменне".
2) В этом предложении также нет связующего слова и состоит из двух частей: "Глуха прагрымеў удалечыні гром" и "забліскала маланка".
3) Это предложение также является беззлучниковым. Оно состоит из двух частей: "Надвячоркам на захадзе пачалі збірацца дажджавыя хмары" и "паволі пасоўвацца да ракі".
4) В этом предложении отсутствует связующее слово и оно имеет две части: "Вось і Верабейчуку не спіцца" и "нешта, відаць, трывожыць яго маленькую няхітрую душу".
5) Предложение не содержит связующего слова и состоит из двух частей: "Не варушачыся, дрэмлюць зялёныя ігольчастыя лапкі" и "як раса, блішчыць смала".
Адзначце сказы з раўнапраўнымі часткамі:
1) Спявае лета над барамі сасёнкі струнамі звіняць гамоніць поле каласамі шапоча ў кветках сенажаць (Бр.).
2) Дзядзька Рыгор быў яшчэ, відаць, чалавек моцны голас яго звінеў па-маладому, чыста і гучна (В.А.).
3) Сонца неглыбока было схавана за тонкую пялёнку ветравых хмараў вецер шастаў за вокнамі сад нехаця пачынаў жаўцець (К.Ч.).
4) Кавалкамі чыстага неба сінеюць азёры грознымі вартавымі стаяць вячыстыя дубы на лугах (Хадк.).
5) Засееш капейку вырасце рубель (Прык.).
Обоснование:
1) Сказ з раўнапраўнымі часткамі: "спявае лета над барамі" и "сасёнкі струнамі звіняць гамоніць поле каласамі шапоча ў кветках сенажаць". В этом предложении связывающей частицей является запятая.
2) Сказ з раўнапраўнымі часткамі: "Дзядзька Рыгор быў яшчэ, відаць, чалавек моцны" и "голас яго звінеў па-маладому, чыста і гучна". Связующим между ними является запятая.
3) Это предложение также содержит раўнапраўныя часткі: "Сонца неглыбока было схавана за тонкую пялёнку ветравых хмараў" и "ветер шастаў за вокнамі, сад нехаця пачынаў жаўцець". Здесь между двумя частями стоит запятая.
4) Сказ з раўнапраўнымі часткамі: "Кавалкамі чыстага неба сінеюць азёры" и "грознымі вартавымі стаяць вячыстыя дубы на лугах". Запятая является связующим знаком.
5) В этом предложении есть две раўнапраўныя часткі: "Засееш капейку" и "вырасце рубель". Между ними также стоит запятая.
Бирюков Карпова1379
05.02.2021
"Это хороший вопрос, и я рад помочь тебе разобраться с творческим заданием на календарь для сына. Для начала, давай разберемся, что такое календарь на каляды. Календарь на каляды - это особый вид календаря, который используется во время Рождества, чтобы отмечать дни до самого Рождества, как ты наверное знаешь.
Теперь, когда мы разобрались с понятием, давай рассмотрим, что такое "пачуцци". Пачуцци - это традиционная обувь, которую можно видеть на рождественских картинах и во время праздников. Они очень яркие и красочные, часто сделанные из ткани или вязаные. Син - это цвет пачуцци, который хочет видеть твой сын в творческом задании.
Теперь, давай сформулируем задание для твоего сына: Создай календарь на каляды, используя рисунки или вырезки, и укрась его пачуццами в синем цвете.
Теперь перейдем к пошаговому решению задачи:
1. Возьми большой лист бумаги или картон, чтобы сделать основу для календаря. Тебе потребуются также карандаши или фломастеры, чтобы нарисовать и раскрасить календарь.
2. Разделите бумагу или картон на 31 прямоугольник, каждый соответствующий дню декабря. Это количество дней в месяце идет от 1 до 31.
3. Нарисуй в каждом прямоугольнике число месяца. Начни с 1 и иди по порядку до 31.
4. Теперь пришло время украсить календарь. Используй фломастеры или краски, чтобы нарисовать Рождественские рисунки на календаре, такие как елка, снеговик, Санта-Клаус, подарки и др. Опиши сыну, чтобы он мог сделать эти рисунки, или же помоги ему.
5. Вырежь или нарисуй синие пачуцци из ткани или бумаги и прикрепи их к верху календаря. Здесь можно использовать клей или скотч.
6. Проверь, чтобы календарь выглядел красиво и аккуратно, и повесь его на стену в специальном месте, где ваш сын его увидит каждый день.
7. Отмечай на календаре каждый день количество оставшихся дней до Рождества. Нарисуй звезду или использовать специальный значок для обозначения Рождества, чтобы отметить этот особый день.
Надеюсь, это пошаговое решение поможет твоему сыну создать красивый и интересный календарь на каляды с пачуццами в синем цвете. Безопасности тебе и успехов в творчестве!"
Ответить на вопрос
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
І. Шамякін. Аповесць "Непаўторная вясна". Характарыстыка герояў. Духоўны свет герояў. падабраць цытаты для характарыстыкі герояў.
1) Раніца, раніца ходзіць тайгою, жменяй, прыгоршчамі сее праменне (У.Д.).
2) Глуха прагрымеў удалечыні гром, забліскала маланка (Р.І.).
3) Надвячоркам на захадзе пачалі збірацца дажджавыя хмары, паволі пасоўвацца да ракі (Р.І.).
4) Вось і Верабейчуку не спіцца, нешта, відаць, трывожыць яго маленькую няхітрую душу (Кап.).
5) Не варушачыся, дрэмлюць зялёныя ігольчастыя лапкі, як раса, блішчыць смала (І.М.).
Обоснование:
1) В этом предложении нет связующего слова (беззлучниковое предложение), и оно состоит из двух частей: "Раніца, раніца ходзіць тайгою" и "жменяй, прыгоршчамі сее праменне".
2) В этом предложении также нет связующего слова и состоит из двух частей: "Глуха прагрымеў удалечыні гром" и "забліскала маланка".
3) Это предложение также является беззлучниковым. Оно состоит из двух частей: "Надвячоркам на захадзе пачалі збірацца дажджавыя хмары" и "паволі пасоўвацца да ракі".
4) В этом предложении отсутствует связующее слово и оно имеет две части: "Вось і Верабейчуку не спіцца" и "нешта, відаць, трывожыць яго маленькую няхітрую душу".
5) Предложение не содержит связующего слова и состоит из двух частей: "Не варушачыся, дрэмлюць зялёныя ігольчастыя лапкі" и "як раса, блішчыць смала".
Адзначце сказы з раўнапраўнымі часткамі:
1) Спявае лета над барамі сасёнкі струнамі звіняць гамоніць поле каласамі шапоча ў кветках сенажаць (Бр.).
2) Дзядзька Рыгор быў яшчэ, відаць, чалавек моцны голас яго звінеў па-маладому, чыста і гучна (В.А.).
3) Сонца неглыбока было схавана за тонкую пялёнку ветравых хмараў вецер шастаў за вокнамі сад нехаця пачынаў жаўцець (К.Ч.).
4) Кавалкамі чыстага неба сінеюць азёры грознымі вартавымі стаяць вячыстыя дубы на лугах (Хадк.).
5) Засееш капейку вырасце рубель (Прык.).
Обоснование:
1) Сказ з раўнапраўнымі часткамі: "спявае лета над барамі" и "сасёнкі струнамі звіняць гамоніць поле каласамі шапоча ў кветках сенажаць". В этом предложении связывающей частицей является запятая.
2) Сказ з раўнапраўнымі часткамі: "Дзядзька Рыгор быў яшчэ, відаць, чалавек моцны" и "голас яго звінеў па-маладому, чыста і гучна". Связующим между ними является запятая.
3) Это предложение также содержит раўнапраўныя часткі: "Сонца неглыбока было схавана за тонкую пялёнку ветравых хмараў" и "ветер шастаў за вокнамі, сад нехаця пачынаў жаўцець". Здесь между двумя частями стоит запятая.
4) Сказ з раўнапраўнымі часткамі: "Кавалкамі чыстага неба сінеюць азёры" и "грознымі вартавымі стаяць вячыстыя дубы на лугах". Запятая является связующим знаком.
5) В этом предложении есть две раўнапраўныя часткі: "Засееш капейку" и "вырасце рубель". Между ними также стоит запятая.