Я буду рад стать школьным учителем и помочь вам разобраться с вопросами по аповесці В. Быкава "Знак бяды". Давайте по порядку отвечать на каждый вопрос.
1) На яки перыяд прыпадаюць падзеі, апісаныя ў аповесці?
Для ответа на этот вопрос нам необходимо прочитать аповесць и обратить внимание на информацию, которая поможет определить время, в которое происходят события. Обычно в литературных произведениях авторы дают нам некоторые указания или подсказки о времени, месте и обстановке. В данном случае мы имеем следующие варианты ответа:
1) Час калектывізацыі;
2) перыяд грамадзянскай вайны;
3) пасляваенны час;
4) першыя месяцы вайны.
В. Быкав много пишет о колхозах, чего-то может быть связано с коллективизацией. Посмотрим на данные факты и проверим, когда происходили коллективизация, гражданская война, послевоенное время и начало войны.
- Коллективизация в Советском Союзе происходила в 1928-1940 годах.
- Гражданская война в СССР происходила в 1917-1922 годах.
- Послевоенное время - это период после окончания Второй мировой войны в 1945 году.
- Первые месяцы войны - это период с начала войны в 1939 или 1941 году, в зависимости от времени, на которое мы ссылаемся.
Исходя из этих данных и контекста аповесці, мы можем сделать вывод, что события аповесці "Знак бяды" припадают на период гражданской войны в СССР (2-й вариант ответа).
2) Галоўнымі праблемамі аповесці сталі:
Аналогично первому вопросу, чтобы ответить на этот вопрос, мы должны проанализировать содержание аповесці и понять, о каких проблемах автор говорит. Давайте рассмотрим предложенные варианты ответов:
1) Праблема дабра і зла;
2) сяброўства і кахання;
3) вернасці партыі;
4) справядлівасці і праўды.
Посмотрим на главных героев, их диалоги и поступки, чтобы определить, с какими проблемами они сталкиваются и какие проблемы акцентируют внимание автора.
Теперь рассмотрим каждый вариант ответа:
1) Праблема дабра і зла - хотя понятия добра и зла могут присутствовать в аповесці, они не являются главными проблемами, которые она поднимает.
2) Сяброўства і кахання - в аповесці есть элементы сближения и отношений между героями, но это скорее сопутствующие мотивы, а не главные проблемы.
3) Вернасці партыі - в данной аповесці автор затрагивает тему верности и преданности, но его основной акцент не на проблеме верности партии.
4) Справядлівасці і праўды - в аповесці присутствуют события, в которых главные герои сталкиваются с проблемами справедливости и правды. Они пытаются бороться за свои права и показать обществу истину.
Исходя из этого анализа, мы можем заключить, что в главных проблемах аповесці "Знак бяды" акцентируется на темах справедливости и правды (4-й вариант ответа).
3) Каму належаць наступныя словы: "Я ўсю жысць быў падначалены чалавечак. Усяго бойся. А цяпер у мяне ўласць! Поўная. Я ж для вас цяпер сельсавет".
Для ответа на этот вопрос нам необходимо внимательно прочитать и понять контекст фразы. В данном случае упоминаются три человека: Гужа, Каландзенка и Недасека. Нам нужно выяснить, кому принадлежит фраза.
Как можно определить, кому принадлежит фраза? В данной аповесці есть различные персонажи, и мы должны обратить внимание на контекст, чтобы определить, кому принадлежит данное высказывание.
Просмотри аповесць и проследи за героями, их характерами и диалогами, чтобы определить, кому можно ассоциировать данную фразу. Есть ли какие-то указания на то, кто может сказать эту фразу?
Анализируя аповесць, мы увидим, что фраза "Я ўсю жысць быў падначалены чалавечак. Усяго бойся. А цяпер у мяне ўласць! Поўная. Я ж для вас цяпер сельсавет" произнесена главным героем, который выражает свою новую позицию и сильно заметен в аповесці.
Так как главный герой аповесці - Гужа - сказал эту фразу, мы можем сделать вывод, что она принадлежит ему (1-й вариант ответа).
Надеюсь, мой ответ был понятен и помог вам понять данную аповесць. Если у вас возникнут еще вопросы или нужна дополнительная помощь, не стесняйтесь задавать их. Я всегда готов помочь!
Ответить на вопрос
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Як успрыняў Пятро вестку аб тым, што немцы захапілі Парыж?
2) брэкет - 6 літар; драваед - 5 літар; характер - 6 літар; інтэрвал - 5 літар; прэзідэнт - 6 літар. Відпаведзі: брэкет, характер, прэзідэнт.
3) дэпо - 3 літары, 1 гук; ворабей - 5 літар, 2 гукі; Эфіопія - 4 літары, 3 гукі; фаталабараторыя - 7 літараў, 4 гукі; шырокаверхі - 8 літараў, 3 гукі. Відпаведзі: дэпо, Эфіопія.
4) паўночнаўсходні - 6 літар, 0 гукоў; адыторыя - 5 літар, 0 гукоў; Кавалёва Владзіслава - 14 літар, 1 гук; кансультацыйна-правачны - 10 літар, 2 гука; Улан-Удэ - 6 літар, 0 гукоў. Відпаведзі: паўночнаўсходні, адыторыя, Кавалёва Владзіслава, Улан-Удэ.
5) бязрыбье - 5 літар, 2 гука; дзяк - 3 літары, 1 гук; мільён - 6 літар, 2 гука; клубеньчык - 10 літар, 1 гук; кампаньён - 9 літар, 2 гука. Відпаведзі: бязрыбье, дзяк, мільён.
6) паўшарэ - 7 літар, 2 гука; саслоўе - 5 літар, 1 гук; Дар’я - 4 літары, 1 гук; фелетон - 7 літар, 1 гук; двух’ярусны - 12 літар, 1 гук. Відпаведзі: паўшарэ, саслоўе, Дар’я, фелетон.
7) чорнаморскі - 9 літар, 0 гукоў; чорнабароды - 10 літар, 0 гукоў; добрайакасны - 10 літар, 0 гукоў; стагадовы - 8 літар, 0 гукоў; разнабаковы - 11 літар, 0 гукоў. Відпаведзі: чорнаморскі, чорнабароды, добрайакасны.
8) сустрэцца з (сяброўка) - чаргуецца заднеязычным з гукам "с", з (кладка) - не чаргуецца заднеязычным, бегчы па (дарожка) - не чаргуецца заднеязычным, радавацца (адзнака) - чаргуецца заднеязычным з гукам "с", ісці па (бераг) - чаргуецца заднеязычным з гукам "с". Відпаведзі: сустрэцца з (сяброўка), радавацца (адзнака), ісці па (бераг).
9) зацемна - прыстаўка + корань + суфікс + канчатак; зірнуўшы - корань + суфікс + суфікс; здалёку - прыстаўка + корань + суфікс; перададзены - прыстаўка + корань + суфікс + канчатак; задарожны - прыстаўка + корань + суфікс + канчатак. Відпаведзі: зацемна, здалёку, перададзены, задарожны.
10) саскочыць (на) хаду - саслова + пристаўка, пазіраць (з) верху - злучэнне пристаўкі з асновай слова, (з) верху елкі - злучэнне пристаўкі з асновай слова, ісці (ў) абдымку - злучэнне пристаўкі з асновай слова, пачаць (па) асобку - злучэнне пристаўкі з асновай слова. Відпаведзі: саскочыць (на) хаду, пазіраць (з) верху, пачаць (па) асобку.
11) пяцьдзясят трэйці - лічэбнік + імэннік, тры пятых - лічэбнік + імэннік, шаснаццаць - лічэбнік, у васьмідзесяці - л