Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
за Устаўце прапушчаныя літары. Падкрэсліце прыметнікі як члены сказа. Вызначце іх род, лік, склон. Веч..р чуткі, гут..рлівы, ра..носіць гоман, см..х шч..слівы. Ціхая, мл..вая, плыве мес..чная жнів..ньская ноч над з..млёю. Н..чную ціш зр..дку п..рушаў стук. На лев..м беразе С..жа патанаюць у квец..ні с..ды. Вос..нь усё прыкметн..й насо..вала на в..чы сонечнымі днямі св..ю ш..рую хустку, запал..ваючы іх сеткай л..гкакрылага павуціння. — Складзіце і запішыце з прыметнікамі словазлучэнні, а потым сказы. Жалезны, залаты, каменны, музычны, сталёвы, вясковы, сярэбраны. Дапішыце канчаткі прыметнікаў. Устаўце прапушчаныя літары. З-за пав..роту выступілі жоўт.. п..счан.. гурбы перад Прып..ццю і наводдаль крут.. гарбат.. мазырск.. бераг. Зходн.. старана н..ба зіхацела перш.. веснав.. блакітам. Прамінула мн..ства бел..., зялён.., сонечн.., шэр.. і ч..рн.. дзён. Замяніце прыметнікі сінонімамі, з выдзеленымі словамі складзіце сказы. Трывалы, мізэрны, спрадвечны, шкодны, чароўны. Падбярыце антанімічныя прыметнікі да тых, што характарызуюць асобу або яе паводзіны ў наступных словазлучэннях. Цягавіты чалавек, чулы сябра, спагадлівая жанчына, благія намеры. Мядзведжая паслуга, слушная парада
Форма 2-й асобы множественного числа настоящего времени образуется путем добавления к основе глагола окончания "-unk" (для глаголов, у которых гласный в последнем слоге основы является гласным "a", "á", "o", "ó", "u", "ú") или "-ünk" (для глаголов, у которых гласный в последнем слоге основы является гласным "e", "é", "i", "í", "ö", "ő", "ü", "ű").
Основа глагола "стрыйчы" в 3-й лице ед. числа настоящего времени абвеснага ладу (небежнага ладу) выглядит также как и в инфинитиве - "стриж". Поэтому, чтобы образовать форму 2-й асобы множественного числа настоящего времени, мы должны добавить окончание "-unk" (так как последний гласный "и" в основе глагола является гласным "i").
Таким образом, форма 2-й асобы множественного числа настоящего времени глагола "стрыйчы" абвеснага ладу будет выглядеть следующим образом: "стрижунк".
Надеюсь, что данное объяснение помогло вам понять и разобраться с данной грамматической трудностью. Если у вас возникнут еще вопросы, не стесняйтесь задавать их.