Объяснение:3 Write questions using the past continuous. Then ask and answer the questions with a partner. 1 what /you/do/a at 6.30 yesterday evening 2 you and your family / have / breakfast at 7.30 am 3 what/ your parents /d\circ/ at 8.30 am. yesterday 4 you /walk / to school at 8 o'clock. 5 where / you /sit/ at 9.30 yesterday morning 6 ho/sit/n next to you l/in your English lesson /las week1. What were you doing at 6.30 yesterday evening?
2. Were you and your family having at breakfast at 7.30 a.m.?
3. What were your parents doing at 8.30 a.m. yesterday?
4. Were you walking to school at 8 o'clock?
5. Where were you sitting at 9.30 yesterday morning?
6. Who was sitting next to you in your English lesson last week?
Никак, не существует никакой волшебной формулы выучить что-то, изучить что-то и потом знать это долго-долго.
Есть несколько методик, которые запомнить информацию, но только такую, которая не берется огромным куском из чего-то. Скажем - запомнить действия Венериной Мухоловки.
Ты прочитал информацию о ней.
Повтори через 5 минут
Затем через 30 минут
Затем через день.
Невероятно, но через час, просто один раз прочитав информацию - мы теряем 50% знаний.
В общем - интервальное повторение в постепенно объеме дадут тебе счастье
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Что будет если нанести воду на предметное стекло?