Перевод:Упражнение 1 Используя текст «Мудрый учитель», запишите характеристики ученика.
Пример:
Учитель DONISHMAND TEACHER
Один день богат, а другой беден, два отца
они хотели отдать своих сыновей Ибн Сине в ученики.
«О великий врач, позаботься о наших детях».
если вы примете это », - сказали они. Ода Ибн Сины
там было. Кто хочет стать его учеником, сначала испытайте
а затем преподавал медицинские науки.
Ибн Сина сказал: «Дети мои, идите в горы и скалы, в пустыню.
Идите в степи, и каждый соберет тысячу травинок
давай, - он протянул им сумку. Несколько дней спустя
Первый из детей подошел и лизнул собранные травы.
Сарай напротив Сины. Все они были лекарственными травами.
Увидев это, Ибн Сина обрадовался и спросил:
Баракалла, сын мой, ты собираешь травы. Ой,
подскажите, какое лекарство от отека ног?
"Я не знаю о медицине", - сказал мальчик.
Я сейчас студентка.
Ибн Сина сказал: «Отвечай, сын мой, иди! Иди
«Мечта об ученике», - сказал он.
Через день пришел сын бедняка и сказал:
Он насыпал траву под ноги судье. Ибн Сино
очень доволен:
Баракалла, дитя мое, скажи мне, где твои ноги
какое лекарство он спросил.
Слегка замочите в воде дикий базилик или мяту
Камень нужно промыть солью, - ответил мальчик.
Предположим, вы были в пустыне и не нашли воды.
- спросил Ибн Сина.
будет,
Мальчик ответил смело.
ты тоже был ребенком
42
Из книги Пример ученых.
Что может утолить жажду? - Снова ребенок
Вода Янтака утоляет жажду и является лекарством
сынок, ты больше не просто мой ученик,
1-й студент 2-й студент
требовательный
в спешке, спешу
заслуживающий внимания
Қазақша перевод:
1-жаттығу «Данышпан мұғалім» мәтінін қолдана отырып, оқушының сипаттамаларын жазыңыз.
Мысал:
Мұғалім DONISHMAND TEACHER
Бір күні бай, екіншісі кедей екі әке
олар ұлдарын Ибн Синаға шәкірт ретінде бергісі келді.
«Ей, ұлы дәрігер, біздің балаларымызды өз қамқорлығыңызға алыңыз».
егер сіз оны қабылдасаңыз », - деді олар. Ибн Синаның одасы
Сонда болды. Кім оның шәкірті болғысы келсе, алдымен сынап көр
содан кейін медицина ғылымын оқытты.
Ибн Сина: «Менің балаларым, таулар мен тастарға, шөлге барыңдар
Далаға барыңыз, әрқайсыңыз мың шөп жинайсыз
жүріңдер », - деп ол оларға сөмкені берді.Бірнеше күннен кейін
өтті. Балалардың біріншісі келіп, жинаған шөптерін жалады
Синаның алдындағы сарай. Олардың барлығы емдік шөптер болатын.
Мұны көрген Ибн Сина қуанып:
Баракалла, балам, сен шөп жинап жатырсың. О,
айтыңызшы, аяқтың ісінуіне қандай ем бар?
- Мен медицина туралы білмеймін, - деді бала
Мен қазір студентпін.
Ибн Сина: «Жауап бер, балам, жүр! Барыңыз
«Шәкірт туралы арманда», - деді ол.
Бір күннен кейін кедейдің баласы келіп:
Ол судьяның аяғының астына шөпті төкті. Ибн Сино
өте риза:
Баракалла, балам, маған сенің аяғың қайда екенін айт
емі не? ол сұрады.
Жабайы насыбайгүлді немесе жалбызды суға аздап сіңіріңіз
тасты тұзбен жуу керек, - деп жауап берді бала
Айдалада болып, су таба алмадыңыз делік.
- деп сұрады Ибн Сина.
болады,
Бала батыл жауап берді.
сен де бала едің!
42
Ғұламалардың мысалы кітабынан
Шөлдеуді не қанағаттандыра алады? - Бала тағы
Янтактың суы шөлді қандырады және ем
Рахмет, ұлым, сен енді менің шәкіртім емессің,
1-ші студент 2-ші студент
талапшыл
асығыс
назар аударарлық
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
3 двох станцій, відстань між якими 24 км, одночасно в одному напрямі вирушають два поїзди. Потяг, що рухається позаду, має швидкість 72 км/год
І спосіб.
1) 72 • 3 = 216 (км) - проїхав поїзд, що наздоганяв;
2) 216 - 24 = 192 (км) - проїхав поїзд, якого наздоганяли;
3) 192 : 3 = 64 (км/год) - швидкість поїзда, якого наздоганяли.
ІІ спосіб.
1) 24 : 3 = 8 (км/год) - швидкість зближення;
2) 72 - 8 = 64 (км/год) - швидкість поїзда, якого наздоганяли.
Відповідь. 64 км/год.