Уже известно, что революционные поправки в жилищное законодательство вступили в силу. Пока в правительстве готовятся утвердить ключевые и типовые документы в собственникам, продолжим разбираться с новаторством, появившимся в законах, относящихся к сфере ЖКХ.
В свое время мы незаслуженно обошли вниманием вопрос о земле, принадлежащей собственникам на правах общей собственности, сейчас этот пробел и заполним.
Прежде всего, нужно знать, что законодательно право собственности закреплено на участок земли, на котором жилой дом стоит, а также на опоясывающий его по периметру.
Размеры последнего могут отличаться, поэтому конкретных цифр назвать не смогу, но все это отражено в кадастровых документах, которые должны находиться на хранении у руководства кооператива. Важно знать, что документы выдаются на каждый отдельный дом, входящий в КСК, а не на земельный участок кооператива. При переходе к новой форме ОСИ (объединение собственников имущества) председатели должны будут передать эти документы их хозяевам в объединение.
Объяснение:
«Дом Доброты» оказывает детям и взрослым при различных заболеваниях, таких как порок сердца, гидроцефалия . Это очень хорошее место где с заболеваниями , они дают людям надежду и добро , это намного важнее внешней красоты может быть внутренняя красота — доброта сердца.
Отсутствие этой доброты делает человека жестоким и бесчувственным, равнодушным к другим людям. Даже если такой человек будет очень красив внешне, его никто не полюбит только за это. Доброго сердцем человека окружающие полюбят хотя бы потому, что он никогда не причиняет вреда другим, относится хорошо к остальным людям и может здраво мыслить.
Из этого следует, что истинная красоты человека в доброте сердца и уме.
Объяснение:
Надеюсь и вы имели ввиду это .
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Як у паэме «Песня пра зубра» раскрываецца тэма вайны і міру? Якія падзеі тагачаснай гісторыі выклікалі з’яўленне ў ёй антываеннай тэмы?
Сумленне, і розум, і гонар
Ўладна загадваюць кніжніку: як са званіцы,
Бі ў сваё звонкае слова, узбройвай народы
Супраць разбою...
Антываенная накіраванасць, гуманістычны пафас паэмы робяць яе надзвычай сучаснай. Як і аўтар неўміручай песні Старажытнай Русі «Слова пра паход Ігаравы», М. Гусоўскі бачыць прычыны аслаблення дзяржавы ў дэспатызме князёў, міжусобных войнах: «І ад сваіх міжусобіц мы ўсе не дужэем»; «Б’юцца князі-ваяводы, а стогнуць народы». Гора і пакуты нясуць простаму люду войны. М. Гусоўскі асуджае іх як сродак адносін паміж людзьмі: «Войны. Злачынная справа — вайна выклікае мой гнеў, і слёзы, і боль...». Надзённа гучыць яго гуманістычны заклік: «Спынім забойствы!» У заключнай малітве-звароце да Маці Боскай паэт просіць міру, ладу і шчасця для сваёй шматпакутнай краіны. Тут прачытваецца і традыцыйнае, хрысціянскае тлумачэнне вобраза (зварот да Дзевы Марыі як да «першай заступніцы люду»), і разам з тым створаны вельмі блізкі зямному чалавеку жыццёвы вобраз маці, якая мае сыноў і дачок на беларускай зямлі і таму шкадуе іх:
Знаю, што ты міласэрная, добрая маці —
Ты мне даруеш, і тут я з васковаю свечкай
Перад табою, святой Багародзіцай, кленчу...
О, заступіся за нас! Праз любоў к Чалавеку
Бацька наш Бог і абраў цябе сам, і паставіў
Першай заступніцай люду, і ты заступіся!
Як птушаняты ў нягоду пад матчына крылле,
Так пад тваю абарону і мы прыбягаем...
Ты — наша маці-заступніца, мы — твае дзеці,
Крыўдзяць, цкуюць нас і ганьбяць — утры нашы слёзы.
О міласэрная ўцешніца, Дзева Марыя,
Не пакідай нас, прымі нашу скаргу-малітву.
М. Гусоўскі ў вырашэнні тэмы вайны і міру выступае прадаўжальнікам вялікай традыцыі, якая складае ідэйны стрыжань старажытнарускіх і беларуска-літоўскіх летапісаў, усходнеславянскай паэмы «Слова пра паход Ігаравы» і арыгінальнага твора мясцовай агіяграфіі «Жыціе Барыса і Глеба». Твор вучыць нас любові і пашане да роднай зямлі, свайго народа, любові і павазе да іншых народаў, заклікае весці няспынную барацьбу за мір.