Объяснение:
привет хорошо да
можеш Проверочная работа по изобразительному искусству 6 класс
Тема «Виды изобразительного искусства
и основы образного языка»
1. Какие виды пластических) искусств относятся к изобразительным?
1. графика
2. архитектура
3. дизайн
4. живопись
5. скульптура
2. Что является графическим материалом:
а) акварель
б) карандаш
в) гуашь
г) пастель
д) уголь
3. Набросок – это?
а) картина
б) рисунок с натуры
в) рисунок, сделанный очень быстро
4. Основное художественно-выразительное средство в живописи.
а) цвет
б) линия
в) пятно
г) тон
5. Какой цвет не относится к основным цветам?
1. красный
2. желтый
3. зеленый
4. синий
6. Красный, желтый, оранжевый – это:
а) ахроматические цвета
б) холодные цвета
в) основные цвета
г) тёплые цвета
7. Чтобы получить светлоту нужно добавить:
1. желтый цвет
2. белый цвет
3. серый цвет
8. Колорит это:
1. световые волны определённой длины
2. полярное противопоставление
3. взаимосвязь всех цветовых элементов
9. В цветовом круге дополнительные цвета находятся:
1. строго напротив друг друга
2. рядом друг с другом
10. Запишите последовательность цветов спектра.
к,о,ж,з,г,с,ф (каждый охотник желает знать, где сидит фазан)
Первоначально это подобострастное с в подобных выражениях было вовсе не с, а су.
Оно представляло собой сокращенное в результате скороговорки слово сударь.
Лакеи, дворецкие, официанты в знак особого почтения должны были говорить: хорошо, сударь; извольте, сударь; сделаем, сударь.
В скороговорке слово сударь как бы стерлось, сократилось до су.
Старинное су позднее превратилось в еще более короткое и сливающееся с предыдущим словом с.
Таким вот образом слово сударь (наверное, и сударыня) было заменено подобострастным с: откушаем-с, сделаем-с, слушаю-с, хорошо-с, как же-с, да-с, так-с.
Это самое с пишется всегда через дефис.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Што вы можаце сказаць пра разнастайнасць таленту Янкі Купалы? Якія тры галоўныя крыніцы яго творчасці можна вызначыць?
Можна вылучыць тры галоўны крыніцы яго творчасці:
Па-першае, самаадукацыя і кнігі. Менавіта яны дапамаглі маладому паэту атрымаць веды і пра асобныя правілы вершаванай творчасці. «Пісаць пачаў я з 1904 года, — расказваў Янка Купала пра свае першыя вершаваныя спробы, — але спачатку нічога добрага не выходзіла, паколькі я не меў тады яшчэ нават самага малога ўяўлення пра тэорыю вершавання. Пазней трапілася мне ў рукі стылістыка, і справа пачала наладжвацца».
Другой крыніцай, з якой Янка Купала наталяў прагу ведаў, што абуджала яго мастакоўскую фантазію, стала народная вусна-паэтычная творчасць. Ён любіў слухаць народныя казкі, легенды, песні. «Больш за ўсё, я думаю, аказалі ўплыў на мяне беларускія народныя казкі, якія я чуў у дзяцінстве, — прыгадваў ужо ў сталыя гады паэт. — Калі мы жылі ў Прудзішчы… у нас служыў парабак Песляк… Ён быў надзвычайны майстра расказваць казкі. Помню, што я яму не даваў праходу. Ці пойдзе ён у поле араць, ці едзе на начлег, я заўсёды з ім і заўсёды вымольваю ў яго казкі. Расказваў ён цудоўна… Можаце сабе ўявіць: чалавек ходзіць за сахой, а следам за ім, як варона, хаджу я і слухаю».
Трэцяй крыніцай творчасці паэта быў навакольны свет. Беларуская прырода з яе лясамі, рэкамі і азёрамі, багатай фаў най і флорай. Назіранні над жыццём працоўнага сялянства, рабочых — з аднаго боку, і пануючых класаў (паноў, чыноўнікаў, фабрыкантаў) — з другога. Таксама — сустрэчы з многімі цікавымі людзьмі і грамадуімі дзеячамі.