symkifm
?>

С какими завоевателями пришлось столкнуться Индии? Как они повлияли на жизнь индийцев?

Другие предметы

Ответы

kireevatatiana
В древности и в Средние века Индия часто становилась жертвой иноземных завоевателей, которых влекла молва о сказочных богатствах и плодородии этой страны. В V веке сюда вторглись племена кочевников-гуннов. В Северной и Центральной Индии гуннам удалось создать собственные государства. Со временем бывшие завоеватели слились с местным населением, приняв его язык и религию.
Совсем по-иному сложились отношения индийцев с мусульманами, вторгшимися в страну в XI веке. Воспользовавшись раздорами между индийскими государствами, они опустошили Северную Индию. Возглавил эти набеги правитель государства Газни Махмуд. Он оправдывал свои грабительские походы в Индию делом священной борьбы за ислам, так как большинство индийцев придерживались языческих верований. В XIII веке вся Северная Индия оказалась под властью мусульманских правителей-султанов. Столицей возникшего здесь государства стал город Дели, а само оно получило название Делийский султанат. Его правители обладали неограниченной властью, могли по собственному усмотрению распоряжаться жизнью и имуществом подданных.
ocik1632933

Poytaxtimizdagi Yoshlar ijod saroyida mamlakatimiz va xalqaro miqyosda turli sohalarda muvaffaqiyatlarga erishgan iqtidorli yoshlar faoliyatiga bag‘ishlab tashkil etilgan fotoko‘rgazma shunday nomlandi.

“Kamolot” yoshlar ijtimoiy harakati, “Tasviriy oyina” ijodiy uyushmasi tashabbusi bilan O‘zbekiston Badiiy akademiyasi hamda qator vazirlik va idoralar hamkorligida uyushtirilgan ko‘rgazmada fan, ta’lim, madaniyat va san’at yo‘nalishlarida yuksak natijalarga erishgan iste’dodli talabalar, san’at va madaniyat namoyandalari hamda ommaviy axborot vositalari xodimlari ishtirok etdi.

“Tasviriy oyina” ijodiy uyushmasi raisi I.Latipov, “Kamolot” yoshlar ijtimoiy harakati markaziy kengashi raisi B.G‘aniyev va boshqalar Prezidentimiz Islom Karimov rahnamoligida yoshlarning zamon talablari darajasida ta’lim-tarbiya olishi, sport bilan shug‘ullanishi, salomatligini mustahkamlashi, hordiq chiqarishi, o‘z kuchi, bilim va salohiyatini namoyon etishi uchun yaratilgan sharoit yuksak samaralar berayotganini alohida ta’kidladi.

O‘zbekiston Respublikasining “O‘zbekiston Respublikasida yoshlarga oid davlat siyosatining asoslari to‘g‘risida”, “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonunlari, Kadrlar tayyorlash milliy dasturi yoshlarimizga zamonaviy standartlar asosida ta’lim-tarbiya berish, ularning iqtidor va iste’dodini yuzaga chiqarishda muhim dasturilamal bo‘layotir.

Davlatimiz rahbarining 2014-yil 6-fevraldagi “O‘zbekiston Respublikasida yoshlarga oid davlat siyosatini amalga oshirishga qaratilgan qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi qarori bu boradagi ishlarni yanada takomillashtirish va yangi bosqichga ko‘tarishga xizmat qilmoqda.

Mamlakatimizda yoshlarga oid davlat siyosatini amalga oshirishda qo‘lga kiritilgan yutuqlar, yoshlarning turli sohalar bo‘yicha respublika va xalqaro miqyosda erishgan muvaffaqiyatlarini ijodiy-poligrafik innovatsiyalar, audio-vizual san’at imkoniyatlaridan samarali foydalanib, keng targ‘ib etish maqsadida tashkil etilgan mazkur ko‘rgazmadan o‘rin olgan ekspozitsiyalarda bu o‘z ifodasini topgan.

Yosh fotoijodkorlarning o‘z tengdoshlari hayoti, ijodi va yutuqlari, yoshlarga yaratilgan sharoitlar o‘z ifodasini topgan fotosuratlari menda katta taassurot uyg‘otdi, – deydi Zulfiya nomidagi Davlat mukofoti sovrindori Dilbar Xoljigitova. – Ularni diqqat bilan kuzatib, shunday aziz yurt farzandi ekanimdan yanada faxrlanib ketdim.

Ko‘rgazma doirasida “Kamolot"da mehmonda” loyihasi, “Vatanimga dil izhori” nomli aksiya, ijodkor yoshlarning tasviriy va amaliy san’at ko‘rgazmasi, “O‘zbekiston muzeylarining 100 ta eng sara asari”, Temuriylar tarixi davlat muzeyining 3D sayohat to‘plamlarining taqdimoti hamda O‘zbekiston Yoshlar simfonik orkestrining konsert dasturi namoyish etildi.

Zakharov Lilit

Ответ:

Мы ехали над глубокой(Именительный) пропастью. Внизу, сквозь синюю(Винительный.) Мглу, можно было различить узкую(Винительный.) Светлую(Винительный) ленту горной(Родительный) реки. Видели мы и бурный(Именительный)

стремительный(Именительный) Терек. Любовались и Эльбрусом, самой высокой(Родительный) горо?

Кавказа. Её чудную(Винительный) снеговую(Винительный) вершину Мы сначала приняли за белое(Именительный) облако.

Объяснение:

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

С какими завоевателями пришлось столкнуться Индии? Как они повлияли на жизнь индийцев?
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*