Відповідь:
BILIM — kishilarning tabiat va jamiyat hodisalari haqida hosil qilgan maʼlumotlari; voqelikning inson tafakkurida aks etishi. Kundalik tasavvurimizda nimaning nima ekanligiga ishonsak va bu ishonchimiz biz odatlangan voqea va hodisalarga (qoidalarga) zid kelmasa bunday ishonch Bilim hisoblanadi. Voqelik haqidagi bilgan maʼlumotlarimiz Bilim darajasiga koʻtarilishi uchun quyidagi shartlarni qanoatlantirishi lozim: birinchidan, bu maʼlumotlarning voqelikka mutanosibligi; ikkinchidan, yetarli darajada ishonarli boʻlishi; uchinchidan, bu maʼlumotlar dalillar bilan asoslangan boʻlishi lozim. Uchala shart birgalikda mavjud maʼlumotlarni Bilim darajasiga olib chiqadi. Inson ijtimoiy taraqqiyot jarayonida bilmasliqdan bilishga, mavhum Bilim lardan mukammal va aniq Bilimlar hosil qilish tomon boradi. Kishining moddiy dunyo toʻgʻrisidagi Bilimi nisbiydir, u doimo rivojlanib boradi. Bilim kundalik tajriba, kuzatish orqali toʻplanadi. Bilimlarni tadqiqetuvchi taʼlimot — epistemologiyada perseptiv (hissiy), hayotiy — kundalik (sogʻlom akl) va ilmiy Bilim shakllari ajratib koʻrsatiladi. Ilmiy adabiyotlarda Bilim larning ilmiy va ilmdan tashqari shakllari ham farq qilinadi. Ilmdan tashqari Bilim larga madaniyat, adabiyot, sanʼat, mifologiya, din va sh. k. sohalarga oid Bilimlar kiradi. Odatdagi fan sohalarida tadqiq etiladigan Bilimlar ekzoterik (koʻzga tashlanuvchan) Bilimlar deb atalsa, astrologiya, va sh. k. sohalarga oid B. lar ezoterik (pinhoniy) B. lar deyiladi. Ekzoterik B. lar ilmfan qoidalariga zid kelmaydigan boʻlsa, ezoterik B. lar bunday qoidalarga zid kelishi mumkin.
Пояснення:
Объяснение:
Произведение «Я не знаю мудрости» было создано К. Д. Бальмонтом в 1902 году и тогда же опубликовано в девятом номере журнала «Почтальон». Оно вошло в цикл «Очертания снов» сборника «Только любовь». Эта книга подтвердила и упрочила за поэтом статус талантливого виртуоза мелодичного стиха и изящного слова.
Это стихотворение удивительно музыкально, не зря впоследствии композитор Сергей Прокофьев возьмет его строки в качестве эпиграфа к своим фортепианным миниатюрам «Мимолетности». У произведения легкий запоминающийся ритм, создающийся звонкой перекличкой мужских окончаний. Парные рифмы делают стихотворение еще более жизнерадостным и мажорным.
Несмотря на то, что произведение состоит всего из двух строф, оно прекрасно передает настроение и рисует интересные образы. Повествование ведется от первого лица, в качестве лирического героя предстает Поэт, уже привычный литературный образ Бальмонта.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Коэффициент R-квадрат характеризует долю риска вклада в данную ценную бумагу степень отклонения фактического распределения доходов
тест проверен, пользуемся)