1.Чтобы быть по-настоящему грамотным человеком, нужно постоянно обращаться к книгам. 2.Как муравей ухитряется поднять ношу во много раз тяжелее своего веса – тоже загадка.То же слово, да не так бы молвить.Бревно через воду, и скрипучий деревянный мосток, и гулкий железнодорожный мост существуют для того, что бы мы не засиделись на одном берегу, чтобы вода не служила препятствием для тех, кто хочет куда-то идти, что-то искать.
Книголюбы ,постоянные посетители библиотеки, ребята из нашего класса также увлекаются чтением.Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
6. Са спіса, рэкамендаванага настаўнікам для чытання летам, ад- бярыце 5 лепшых, на ваш погляд, твораў беларускай мастацкайлітаратуры, якія можна параіць прачытаць кожнаму сямікласніку.Выкажыце ўласныя меркаванні наконт твора на інтарэс да праблемы, якая ўзнімаецца ў творы;• інтрыгу (загадку) у творы, якая прымушае дачытаць яго да канца;задавальненне сваёй цікаўнасці (Чым для мяне карысны гэтытвор? Ці дае ён адказы на пытанні, якія хвалююць мяне і маіхаднакласнікаў?Абраныя вамі творы будуць абмеркаваны на ўроках дадатковагаЧытання.
1.Чтобы быть по-настоящему грамотным человеком, нужно постоянно обращаться к книгам. 2.Как муравей ухитряется поднять ношу во много раз тяжелее своего веса – тоже загадка.То же слово, да не так бы молвить.Бревно через воду, и скрипучий деревянный мосток, и гулкий железнодорожный мост существуют для того, что бы мы не засиделись на одном берегу, чтобы вода не служила препятствием для тех, кто хочет куда-то идти, что-то искать.
Книголюбы ,постоянные посетители библиотеки, ребята из нашего класса также увлекаются чтением.