ответ:1.Халуі ўсе(Вежа)
2.Лепей недаесці, як ястраб, чым пераесці, як свіння:Война
3.А зброю ўсё роўна браць прыйдзецца. Зразумей, трэба. У рабстве гіне дух(Алесь)
4.Я быў малады і гарачы. Адзін дык адзін. І я вырашыў: паўстанне будзе жыць, пакуль буду жыць я. Павінна ж быць праўда: Война
5.Пусціце іх. А ты, швагер, пачакай маёй смерці яшчэ гадоў 20(Кроер)
6.І ты яшчэ хочаш, каб я назваў цябе тваім быдлячым імем, хаме з тытулам?(Лизагуб)
7.А Загорскі меў рацыю, што вызваліў сялян, не чакаючы выніку гэтага рабунку. А я моцна вінаваты перад маладым князем(Яраслаў Раўбіч)
8.Я мужык. Я князь, але я і мужык(Алесь Загорски)
9.У тым і бяда, што ён мае рацыю, стары казёл. <…>. Што б дужы ні зрабіў – змоўчаць:Клейна\
10.Будзе сапраўдны князь – не сродак, не цацка чужой сілы. Віншую цябе, гаспадар Юры(Яраслау раубич)
11.Звычайна ў людзей так. Першае – гэта я, другое – сям’я, родны дом, трэцяе – родны горад. І толькі адзінкі любяць чалавецтва. Па-сапраўднаму, а не на словах(Кастусь Калиноуски)
12.Яны не вінаватыя, ім цяжка араць зямлю – гэта зусім не тое, што ездзіць на кані. Я ніколі не буду такім, як Кроер( Павел Кагут)
13.Калісьці мы, напэўна, маглі быць вялікія, але не здолелі. Наша палітычнае жыццё скончылася. У нас – толькі магілы. Толькі адны магілы, раскіданыя на гэтай зямлі: 1) Юры Загорскі
14.Як я мог падумаць, што можна служыць і аставацца сумленным? Злітуйся, Божа, над тымі, хто служыць д’яблу, хто хоць словам, хоць маўчаннем дапамагае яму(Исленьеу)
15.Дзяржавы праходзяць, і царствы праходзяць, вечнае толькі каханне, і чалавек не можа памерці, не пакінуўшы следу на твары зямным(Аким)
16.Ніколі не бяры славы і ўлады – хаця б цябе сілком цягнулі да іх. Ніколі не ідзі на раду нечасцівых, блажэн муж(Юра)
17.Табе былі патрэбны вера і сіла(Гелена Карыцкая)
18.Я не магу, каб ты забіў, і не магу, каб цябе забілі(Майка Раўбіч)
19.Чалавеку, які ненавідзіць, нельга быць з людзьмі. Яго трэба цурацца, як заразнага... Я сёння забіў двух чалавек(Алесь Загорскі)
20.А прапаноўваў ён мне ні больш, ні менш як прыкрыць мой “грэх”... Сёння ён зробіць гэта. Заўтра падставіць галаву пад кулю(Гелена Карыцкая)
21.Я кахаю Загорскага...Даю слова, ніколі не буду нічыёй жонкай, акрамя яго. Усё аддам за яго. Ніколі не буду з ім жорсткай. Хай пакора, хай нават рабства, абы пакарацца яму. І ўсё. І на гэтым маё апошняе слова(Майка Раубич)
22.Маці Божая, Ісусе найсалодшы! За што я дзеля вас яго забыла? Дайце магчымасць акупіць грэх грахом перад вамі(Ксенія Загорская)
23.Уся паэзія ад кахання(Алесь Загорскі)
24.Нямыя людзі – істоты...Прыгон. Адмяні яго! Забі яго, бо гэта таксама людаедства. Я ведаю галоўнае. Тое, што чалавек павінен жыць толькі для разняволення людзей... На кроплі маёй крыві Бог даруе ім, бо не ведаюць, што робяць...Мы ад адчаю жывём жыццём другіх...Гэта нам крайняя пакута... Няма выйсця(Антаніда Загорская)
Объяснение:
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Искусство 6 класс ответить на вопрос : Русский художник В.М. Васнецов не раз обращался к Библейским сюжетам и образам. На одной из его картин запечатлён Бог Саваоф. Как удалось художнику передать суть этого образа? Что вы могли бы рассказать об окружении Саваофа?
Саваоф – одно из имен бога, сокровенный сакральный смысл которого затерялся во времени. Считается, что оно означает «Господь воинств Ангельских», в этом значении это имя несколько раз используется в Библии.
Очевидно, что в картине художник обыгрывает именно этот потаенный смысл божьего имени, так как центральная фигура Саваофа окружена сонмами серафимов, херувимов и престолов. Особое строение композиции создает ощущение непрерывного движения по кругу. Размещенная в центре фигура бога поддерживается престолами с крыльями охристого цвета. Их крылья направлены вверх по диагонали, создавая непрерывную линию с фигурами херувимов, расположенных в верхних углах полотна. Такое размещение сопутствующих фигур формирует обрамление главной фигуры, а за счет размещения по восходящим линиям и появляется эффект движения.
Пространственную глубину полотну придает фон – это изображение неба в его космической интерпретации. На нем размещены звезды и светила, в том числе и узнаваемые сразу планеты – Юпитер и Сатурн. Все космические тела также расположены особым по овальной линии с восходящими к верхним углам картины концами. Это также созданию глубины изображения и движения.
Главная часть полотна – это изображение бога, уставшего, опустившего руки, поддерживаемого с обеих сторон огненными серафимами. Саваоф печален, он утомлен трудами по созданию мира, серафимы с нежностью и любовью прижимаются к его плечам, жалея и обнимая своего Создателя. Херувимы в священном трепете взирают на создателя Вселенной. На груди у бога Святой дух в виде голубки.
Нимб за головой Саваофа украшен шестиконечной звездой Давида – символом мудрости. Это также можно считать отсылкой к Ветхому завету. Хоть картина на первый взгляд кажется простой и понятной, при внимательном рассмотрении можно обнаружить многослойный подтекст, который очень увлекательно расшифровывать.