1). v = 600 км/ч = 600 : 3,6 (м/с) = 166 2/3 (м/с)
S = vt = 166 2/3 * 30 = 5000 (м) = 5 (км)
2). v = 72 км/ч = 72 : 3,6 (м/с) = 20 (м/с)
t = S/v = (450+750) : 20 = 1200 : 20 = 60 (c)
3). Скорость распространения звука в воздухе меньше скорости света.
И, кстати, - не всегда...)) На расстоянии от места разряда молнии, превышающем 20 км, звук грома слышен не будет.
4). Потому, что при росте температуры увеличивается кинетическая энергия молекул (растет их скорость). Кроме того, с ростом температуры расстояния между молекулами увеличиваются, и взаимопроникновение веществ упрощается.
5). В газах расстояния между молекулами очень велики, по сравнению с твердыми телами, а сами молекулы не связаны между собой.
В твердых телах молекулы сязаны в кристаллическую решетку и находятся на расстояниях друг от друга настолько малых, что при попытке уменьшить это расстояние, вступают в действие силы отталкивания молекул.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Се уоule, way са берен, калаа барање на весін бе? деп- Ауа емес, ғары калеNe Aer ен не?Мехен жырак, аль та мен е како аrе болған емеспін, деn Oе ЛуковеOер бisten белі він не бітей нері беа негi кенен күнде шама жепжена боn, an avvры маталан жан алған опат на капак на буларльне озлер деон орна рыннан ажырау, бейне су in iнде жүргендеп еніплеп сала берлi One-се катты сатыі, малаа ман калаап. Да та інкольн ұстамак боп еді, One Tymoile, beысы боя, а санын акыздык ва тап болды так Берн жан аялап, мне уеха tide, со калім Анара кеткен, мета і боліеnia is не берТака аы сіріп алма деп дауыстарын да тан оле Лукове Лакана с кольнаtіне, осындай Fai орынлыкка орунаркалык Кірін бірі сүйемелдепшана кана отырыі ак болғанымен салмаксы оларлы малғастырар емее дастанесенің орымені екеуін ш н а а она коллын- Біз енді жері айналып, осыла альтант на береміз, уша береді. Гамал1) Мәтіннің кейіпкерлері елдерінің салмаксылыкка тап болғанын қалай аныктады?2) Дастанның таяктанты түсіріп ама» деуінің сыры неде деп ойлайсың?3) Мәтіннің негізгі бөлімінің мазмұнын I жакка өзгертіп, кыскаша баяндап бер.2