(8/3)e - нет, потому что заряд тела не может быть дробным, если бы было (6/3)e = 2e, тогда да, у тела не хватало бы двух электронов, а здесь кроме 2 есть ещё дробные (2/3)e, это невозможно.
-10,5e - нет, -10e может быть, это значило бы, что на теле 10 лишних электрона, но не может быть 10 и ещё половина электрона.
8,8 * 10⁻¹⁹ - нет, проверим это, проверив, делится ли это число на e:
\frac{8.8*10^{-19}}{1.6*10^{-19}} = 5.5
1.6∗10
−19
8.8∗10
−19
=5.5
число нецелое => не бывает такого.
-3,2 * 10⁻¹⁹ - да:
\frac{-3,2 * 10^{-19}}{1.6 * 10^{-19}} = -2
1.6∗10
−19
−3,2∗10
−19
=−2
т.е. на теле недостаток двух электронов.
-7e - да, избыток 7 электронов
ответ: нет, нет, нет, да, да.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Сұрақтар 1. Қандай жағдайларға байланысты жылу алмасу құбылысы орын ала-ды? Жылу алмасу процесінде денелердің күйін сипаттайтын қандайфизикалық шамалар өзгереді?2. Температура ұғымының физикалық мағынасын қандай жолмен ашуғаболады? Температура ұғымы қалайша тұжырымдалады?3. Термометр деп қандай аспапты атайды? Оның жұмысы заттардыңқандай қасиеттеріне негізделген? Заттардың температураға байланыстыкөлемдерін өзгертуге қандай мысалдар келтіре аласыңдар?4. Цельсий шкаласында қандай нүктелер негізгі нүктелер деп аталады, олар қалай таңдалған?5. Температураның физикалық мағынасы нені білдіреді және қалайтұжырымдалады? Температураны өлшеу әдісі не нәрсеге негізделеді?
(8/3)e - нет, потому что заряд тела не может быть дробным, если бы было (6/3)e = 2e, тогда да, у тела не хватало бы двух электронов, а здесь кроме 2 есть ещё дробные (2/3)e, это невозможно.
-10,5e - нет, -10e может быть, это значило бы, что на теле 10 лишних электрона, но не может быть 10 и ещё половина электрона.
8,8 * 10⁻¹⁹ - нет, проверим это, проверив, делится ли это число на e:
\frac{8.8*10^{-19}}{1.6*10^{-19}} = 5.5
1.6∗10
−19
8.8∗10
−19
=5.5
число нецелое => не бывает такого.
-3,2 * 10⁻¹⁹ - да:
\frac{-3,2 * 10^{-19}}{1.6 * 10^{-19}} = -2
1.6∗10
−19
−3,2∗10
−19
=−2
т.е. на теле недостаток двух электронов.
-7e - да, избыток 7 электронов
ответ: нет, нет, нет, да, да.