sve34166163
?>

решить тест по информатике. 1. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=10; for i:=1 to 3 do begin a:=a-3; end; 2. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=10; for i:=0 to 4 do begin a:=a-i; end; 3. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=2; for i:=0 to 4 do begin a:=a+i; end; 4. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=3; for i:=1 to 4 do begin a:=a+a; end; 5. Какое число будет выведено на экран после выполнения этого фрагмента программы? for i:=2 downto 0 do write(i); 6. Какое число будет выведено на экран после выполнения этого фрагмента программы? write(4); for i:=1 downto 3 do write(2*i); 7. Какое число будет выведено на экран после выполнения этого фрагмента программы? write(1); for i:=3 to 4 do write(i);

Информатика

Ответы

rashodnikoff

1. Укажіть всі цілі від’ємні числа, що більші за -4,7 .

А) -3,-2,-1; В) -5, -4,-3, -2,-1;

Б) -4,-3,-2,-1,0; Г) -4,-3,-2,-1.

2. Сума двох чисел 25 і одне з них у 5 разів менше за інше. Яка із систем відповідає умові

задачі, якщо менше число позначили через х, а більше – через у?

А) В)

Б) Г)

3.При якому значенні т значення виразу 4-2т дорівнює 7?

А) -1,5; Б) -10; В) 1,5; Г) -5,5.

4. Розв’яжіть рівняння х2 +9х=0

А) 0; Б) -9; В) -9; 0; Г) 0; 9.

5.При якому значенні змінної х дріб не має змісту?

А) 2; Б) -2,4; В) -4; Г) -2.

6. Серед наведених систем укажіть таку, що не має розв’язків

А В)

Б) Г)

7. Чому дорівнює сума та добуток коренів квадратного рівняння х2- 8х +15 = 0;

8.Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють 2 - та 2 + .

9.Розв’яжіть систему рівнянь:

10. Розвяжіть рівняння: -у4 -5у2 +36 =0

ІІ рівень

ІІІ рівень

Объяснение:

Абумислимовна_кооператив585
ответ: 9504 

var steps := 12; // За кол-во ходов
var Xend  := 6; // В точку с координатой X
var Yend  := 4; // ... и Y

var vars := 0; procedure Find(step, X, Y : Integer);

begin 
    if step = 0 then   
        vars += (X = Xend) and (Y = Yend) ? 1 : 0
    else   
        begin     
             Find(step - 1, X + 1, Y    );     
             Find(step - 1, X - 1, Y    );     
             Find(step - 1, X    , Y + 1);     
             Find(step - 1, X    , Y - 1);   
        end;
end; 
begin 
     Find(steps, 0, 0); 
     Print(vars);
end.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

решить тест по информатике. 1. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=10; for i:=1 to 3 do begin a:=a-3; end; 2. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=10; for i:=0 to 4 do begin a:=a-i; end; 3. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=2; for i:=0 to 4 do begin a:=a+i; end; 4. Чему будет равно значение целой переменной a после выполнения этого фрагмента программы? a:=3; for i:=1 to 4 do begin a:=a+a; end; 5. Какое число будет выведено на экран после выполнения этого фрагмента программы? for i:=2 downto 0 do write(i); 6. Какое число будет выведено на экран после выполнения этого фрагмента программы? write(4); for i:=1 downto 3 do write(2*i); 7. Какое число будет выведено на экран после выполнения этого фрагмента программы? write(1); for i:=3 to 4 do write(i);
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Sashagleb19
rayman777
bagrjashv41
kristinmk
Рожков Зейдан460
vasenkova1981
golovins3
olgakozelskaa492
olga-bardeeva
Дмитрий1974
olqa27
tigran87-87
NurlanAleksandrovich
Olesya
corneewa20096