Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Нужны ответы хотя бы на один вариант. Пытанні па аповесці Ул. Караткевіча “Дзікае паляванне караля Стаха” Варыянт 1 1. З якога стагоддзя браў пачатак род Яноўскіх? 2. Як складваўся лёс прадстаўнікоў рода Яноўскіх? 3. Як выглядаў радавы палац Яноўскіх, калі там апынуўся Андрэй Беларэцкі? Што засталося ад былой шляхецкасці? 4. Як выглядала Надзея Яноўская пры першых сустрэчах з Андрэем Беларэцкім? Як яна змянілася за час знаёмства, што на гэта паўплывала? 5. Якім было жыццё маладой васямнаццацігадовай дзяўчыны ў Балотных Ялінах (адносіны да жыцця, кахання, сваёй шляхецкасці)? 6. Як загінуў Раман Яноўскі, бацька Надзеі? 7. Хто з’яўляўся апекуном Надзеі Яноўскай? 8. Што падарыў Надзеі Яноўскай на паўналецце апякун, які сэнс ён укладаў у гэтыя падарункі? 9. Пасля агучвання апякунскай справаздачы на паўналецці Надзеі, мы даведваемся, якой маёмасцю і прыбыткам яна валодае. Пералічыце з чаго складалася спадчына Яноўскіх? 10. Якое радавое пракляцце ляжала на родзе Яноўскіх, ад каго яно сыходзіла? Дадатковае пытанне: Кім прыходзіўся Яноўскай Свеціловіч? …………………………………………………………………………………………………………………………………… Пытанні па аповесці Ул. Караткевіча “Дзікае паляванне караля Стаха” Варыянт 2 1. Хто такі кароль Стах як рэальная гістарычная асоба? 2. На які ганебны ўчынак пайшоў Раман Стары Яноўскі ў дачыненні караля Стаха? 3. На каго палявалі Раман і кароль Стах? Хто і чыё жыццё выратаваў падчас палявання? 4. Хто ў творы хаваўся пад мянушкай Лікол? 5. З якой мэтай была ўвасобленая ў рэальнасць легенда пра пракляцце караля Стаха? 6. Хто такія дрыкганты? 7. Якія яшчэ містычныя персанажы, акрамя палявання Стаха, дзейнічаюць у творы? Хто за імі стаіць? 8. Як выглядала паляванне караля Стаха, якое наводзіла жах на ваколіцы балотных Ялін? 9. Хто стаў ахвярамі дзікага палявання? 10. За каго выдаваў сябе Рыгор Дубатоўк? Як ён паводзіў сябе на людзях? Дадатковае пытанне: Хто ў творы быў закаханы ў Надзею Яноўскую, і хто хацеў бачыць яе сваёй жонкаю, толькі дзеля радавога маярату?
острой всегда остается проблема жизненного выбора, которая дается героям нелегко - так же, как и людям в реальной жизни. нравственные искания того или иного народа всегда отображаются в определенной нации, и поэтому идеалы человека могут раскрываться с совершенно разны нравственных сторон.
к какому бы временному периоду не принадлежала , она всегда насыщена решением проблем именно нравственного характера. и проблема любого характера – социального или психологического – рассматривается именно с такой стороны. нравственные искания главных героев отображают основные нравственные проблемы того или иного периода.
герой художественного произведения, его характер, поступки
чаще всего определение героя художественного произведения звучит, как "выразитель сюжетного действия". и именно через героя раскрывается ключевое содержание произведения, так как его характер, его выборы и поступки свидетельствуют о том, какую сторону нравственности желает показать нам автор.
раскрывая и обращая наше внимание на особенности характера героя, автор показывает главный замысел произведения, и акцентирует определенную тематику, которых в произведении может быть несколько. таким образом, нам становятся понятными главные уроки нравственности, которые автор заложил в свое творение, на примере героя мы лучше осознаем их.
приемы создания характера в эпосе, лирике и драме
то, какими приемами раскрывается личность и характер главного героя в произведении, зависит от жанра. в эпосе человек изображается в большей мере через свои поступки и поведение. в таком жанре уместна и характеристика героя самим автором. для драмы это не так характерно, драма раскрывает характер через поступки и речь героя, через его отличия от других людей.
в этом она сильно отличается от эпоса, который формирует характер совершенно по-иному. в центре драмы может стоять лишь одна проблема, которая и раскрывает нравственное дно героя. и его выбор говорит сам за себя, именно один определенный поступок или решение будет показывать истинный характер главного персонажа.
а в лирике героя чаще всего показывается через чувства и переживания, через наполнение его внутреннего мира. понимая, что именно испытывает герой, какие эмоции он проявляет, читатель осознает его истинную натуру и узнает его настоящее лицо.