ibarskova1542
?>

Прослушайте басню и решите, можно ли Свинью назвать невеждой и невежей? Объясните свою точку зрения. 1. Какой перед нами предстает Свинья? (Крылов описывает Свинью без симпатии. Свинья глупая, невежественная, недалекая, ленивая, эгоистичная. Она думает только о своем удовольствииПодтвердите свои мысли строками из басни. Определите, какой художественный прием использует Автор, характеризуя Свинью.2. Какие персонажи, кроме Свиньи, участвуют в басне? (Ворон, Дуб, Автор)4. Как он относится к своим героям? Докажите по возможности строками из басни к Свинье – с презрением: использование просторечных слов: наелась до отвала, наевшись, глаза продравши, рылом подрыватьк Дубу – с уважением: вековой, промолвил (чувствуется степенность, самоуважение)к Ворону как к мудрой, вещей, много знающей птице)5. Между какими героями происходит конфликт? Как Дуб называет Свинью? (неблагодарная) Почему? (Она не понимает, что губит источник своей сытости, своего довольства)

Литература

Ответы

akopsiroyan

характеристика братів – «Обидва плечисті, обидва з широкими, лагідними лицями, і схожі один на одного так, як маленький гриб-підберезник схожий на свого більшого сусіда»; – «Вони охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом’якшали од навколишнього простору…»; – «Але старший брат був розсудливий та відважний, і сокира в його руках не закуняла. Узявся рубати лід, прокладаючи хід до берега, а молодший тупцяв біля нього і, не знаючи, чим до тільки зітхав та нетерпляче бив себе долонями по стегнах та по боках»

Озиралися, намагаючись побачити мисливця, проте не запримітили і, набравши в груди гіркого повітря, чимдуху погнали туди, де лежав лось»; – «Менший підберезник одвернувся, приховуючи сльози. Старший брат узяв його за руку й, не кажучи більше ні слова, повів до саней». – «Діти нічого не сказали — вони ніяк не могли відірвати очей од лося, який ні разу й не поворухнувся, хоча вони й чекали на це». Автор не дає братам імен, а лише називає їх «підберезовиками». Це дає нам змогу зрозуміти, що ці персонажі мають узагальнювальне значення — вони втілюють в оповіданні сили добра. Незважаючи на юний вік, вони без вагань приймають рішення врятувати Лося, хоча він в декілька разів більший за них. Це їм вдається, але захистити тварину від жорстокості іншої людини виявляється нездійсненим. Трагічний фінал повісті наштовхує на думку про те, що людина — не тільки цар природи, але й, інколи, її найбільший ворог

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Прослушайте басню и решите, можно ли Свинью назвать невеждой и невежей? Объясните свою точку зрения. 1. Какой перед нами предстает Свинья? (Крылов описывает Свинью без симпатии. Свинья глупая, невежественная, недалекая, ленивая, эгоистичная. Она думает только о своем удовольствииПодтвердите свои мысли строками из басни. Определите, какой художественный прием использует Автор, характеризуя Свинью.2. Какие персонажи, кроме Свиньи, участвуют в басне? (Ворон, Дуб, Автор)4. Как он относится к своим героям? Докажите по возможности строками из басни к Свинье – с презрением: использование просторечных слов: наелась до отвала, наевшись, глаза продравши, рылом подрыватьк Дубу – с уважением: вековой, промолвил (чувствуется степенность, самоуважение)к Ворону как к мудрой, вещей, много знающей птице)5. Между какими героями происходит конфликт? Как Дуб называет Свинью? (неблагодарная) Почему? (Она не понимает, что губит источник своей сытости, своего довольства)
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

druzhbamagazin2457
borisrogovpr3407
matveevaev81
qadjiyevaaynura
dariagromova54
margusha1974
svetarakityanskaya
nyuraborova89
oloinics
milanparipovic864
f-d-a-14
omraleva
DVOct33
atvkaprolon
aamer9992680