iskypka
?>

Какие стороны жизни, поступки людей м.горький характеризует словами "свинцовые мерзости"?

Литература

Ответы

e-liza-k

под этими словами подразумевается человек весьма тяжелого характера, который только что ввел в весьма затруднительное положение своего опонента. этот термин олицетворяет всю мерзкую сторону свецкой жизни. все лицемерие, тщеславие и тому подобное. к поступком же можно отнести предательство.

dfyurst708

ответ:Художественные особенности. Главной отличительной осо­бенностью поэзии Некрасова является ее народность. Она заключа­ется прежде всего в изображении народной среды, социальных про­тиворечий деревенской России, а также в выборе героев из народа в качестве главных героев его творчества.

Все это потребовало и но­вых форм выражения: поэзия Некрасова заговорила языком самого народа. В его стихи входят совершенно неизвестные ранее темы и образы, которые связаны с разнообразными сторонами жизни рус­ского народа – в первую очередь крестьянства.

 

Поэт не боится го­ворить о повседневных, “непоэтических”; явлениях, что вызывает необходимость использовать новый поэтический язык.

Новые герои привносят с собой и новую речь: подчас грубую, неблагозвучную, изобилующую разнообразными разговорными формами, просторе­чиями, диалектизмами. Вот голоса ребятишек из стихотворения “Крестьянские дети”;: “Четвертый: А вона на шапке, гляди-тко – часы! – Пятый: Ай, важная штука!”;. А вот горькие слова матери, потерявшей сына: “И погас он, словно свеченька \ Восковая, предъ – иконная…”; (“Орина, мать солдатская”;). В лирике Некрасова

 

воз­никает своеобразное “многоголосие”;: рядом с голосом автора звучат голоса других людей, которые то сливаются, то спорят.

Так раздви­гается область лирики и она начинает сближаться с эпосом. Эту особенность поэзии Некрасова отметил еще Добролюбов, сказав­ший, что в нее “врывается эпический элемент”;.

Вместе с тем раздвигаются и жанровые формы некрасовской по­эзии. Много стихов он создает в форме песни – своем излюбленном жанре, приближающемся к подлинно народному творчеству (“Трой­ка”;, “Огородник”;, “Зеленый шум”;, “Песня Еремушке”; и другие). В них особенно ярко выделяется ориентация поэта на фольклорные формы изобразительно-выразительных средств: таковы в них мно­гочисленные сравнения, олицетворения, метафоры и эпитеты (“ру­сы кудри, как шелковые”;; “Как молоком облитые, \ Стоят сады вишневые, \ Тихохонько шумят”;; “кажется, шепчут колосья друг другу”; и т. д.).

Чаще всего в стихах Некрасова используются трех­сложные стихотворные размеры – дактиль и анапест. Они полу­чили название “некрасовские трехсложники”;. Именно такой раз­мер создает особую напевность, мелодичность стиха и наиболее близок подлинной народной поэзии.

Но есть среди стихов Некрасова и своеобразные стихотворения – рассказы или новеллы (“В дороге”;, “Еду ли ночью по улице темной…”;, “Убогая и нарядная”;). В жанре обличительной, грозной сатиры напи­саны стихи “Размышления у парадного подъезда”;, “Железная дорога”;, в которых едкая ирония и гнев сочетаются со слезами боли и обиды. Диапазон некрасовской поэзии необыкновенно широк, в ней можно найти и совершенно далекие от фольклора формы торжественной, па­тетической, ораторской речи, присутствующие в жанре декламации – “Родина”;, “Элегия”;, “Поэт и гражданин”;.

“Нам нужен был бы поэт, который бы с красотою Пушкина и си­лою Лермонтова умел продолжить и расширить реальную, здоровую сторону стихотворений Кольцова”;, – мечтал в начале 1860-х годов Добролюбов. Таким поэтом в русской литературе стал Некрасов.

Объяснение:

Vorotko814

1. Раскажыце пра свае ўражанні ад прачытанай казкі. Твор пакінуў у мяне моцныя ўражанні. Цяжка уявіць, што былі такія часы, калі дзеці кідалі сваіх бацькоў у лесе. Гэта жорстка і непачалавечы. Нажаль, і сёння сустракаюцца такія выпадкі, калі дзеці не хочуць даглядаць сваіх бацькоў. 2. Калі адбываецца дзеянне ў творы? Што гэта былі за часы? Падзеі ў творы адбываюцца “так даўно, што Месяц толькі-толькі яшчэ з’явіўся на нашым небе.” Гэта былі дзікія часы, калі панавалі законы выжывання любой цаной. Такія былі законы, калі за іх не трымаліся, чалавека маглі забіць. 3. Якога закону трымаліся дзікія людзі? Чаму Пятро парушыў яго? У дзікіх людзей быў закон — паганы звычай: не карміць старых бацькоў. Як толькі бацька ці маці не могуць працаваць, іх адвозілі ў лес і пакідалі там на верную смерць. Пятро парушыў гэты закон, таму шта шанаваў і любіў свайго бацьку. 4. Прыгадайце, якія выпрабаванні выпалі на долю вёскі? На долю вёскі выпадала шмат цяжкіх выпрабаванняў: вайна за яду з суседзямі, нядобрыя ўраджаі, злы Велікан. 5. Як Пятро змог падказаць сялянам выйсце з цяжкага становішча? Пятро падказваў суседзям выйсце з цяжкіх сітуацый дзякуючы бацьку, які даваў яму парады зыходзячы з свайго вопыту. 6. Што за чалавек быў Гнат? Чаму Пятро не мог з ім паразумецца. Гнат — злы, зайздросны, нядобры чалавек, поўны злосці і нянавісці да ўсяго і ўсех. Нават калі ўсе вырашылі не адвозіць бацькоў у лес, ён усё одно быў гатовы гэта зрабіць. Пятро быў супрацьлегласцю Гната — добры, мудры, сардэчны, смелы, гатовы ахвяраваць сабой, але не выдаваць свайго бацьку. 7. Які лёс напаткаў Велікана? Велікан прыйшоў здалёк і пасквапіўся на багаты ўраджай вяскоўцаў. Людзі спрабавалі з ім змагацца, але ён з’еў іх і сказаў, што знічтожыць астатніх. Сіраты па парадзе Пятра хадзілі плакаць і памінаць загінуўшых, прасіць Велікана памілаваць іх.Але той толькі пасмейваўся. Але ў адну навальнічную ноч наляцеў ураган і Велікана заваліла каменнем. 8. Як вы разумееце словы старога бацькі, адрасаваныя аднавяскоўцам: Жылі сілай, а, розум забывалі. Жылі сённяшняй карысцю. Знішчалі «ўчора» і таму не мелі права на «заўтра»? Словы бацькі вельмі мудрыя. Нельга жыць сённяшнім днем, забываць і знішчаць мінулае. Без мінулага няма будучага. Патрэбна жыць, апіраючыся на вопыт продкаў, слухаючы іх парады. Дзікія людзі думалі толькі аб выжыванні і карысці, амаль ніхто не задумваўся пра глыбінныя карані праблемы. 9. Якую выснову зрабіў Максім пасля ўсіх выпрабаванняў, іпто перажыла вёска? Знайдзіце і зачытайце яго словы. Максім сказаў наступнае: “Шануйце дабрыню, хай і слабую. Шануйце мудрасць, хай сабе нямоглую. Насіце на руках сваіх бацькоў…” 10. Што збліжае гэту літаратурную казку з фальклорнымі творамі? Знайдзіце ў казцы выразныя адзнакі ўплыву вуснай народнай творчасці (прааналізуйце падзеі, канфлікт паміж героямі, мову твора). Літаратурная казка мае ўплыў фальклорных твораў. Тут дзейнічаюць казачныя персанажы — Велікан, герою дапамагаюць сілы прыроды (навальніца забіла Велікана). Адметна і мова казкі — ёсць прыметы, прыказкі, ёсць трохкратныя паўторы (тры разы звяртаўся па дапамогу бацькі Пятро). Тут як і ў фалькорным творы ідзе барацьба са злом, дабро перамагае.  

Подробнее – на Otvet.Ws – https://otvet.ws/questions/6157768-pomogite-otvetit-na-voprosy-iz-skazkinyamogly-backa1-kali.html

Объяснение:

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Какие стороны жизни, поступки людей м.горький характеризует словами "свинцовые мерзости"?
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Kisuha8465
kiparistop
Леонтьева
Tselyaritskaya Yurevich
gelena03
Сурат1199
barkhatl-2p7
iriska-669
Tyukalova
Яковчук1911
abadaeva
vuyakovleva
st7307
dawlatowajana
irinabaranova2760