найти аn i bm. ну это легко. 16-14=2 это ми нашли мв. 16- 12=4 єто ми нашли an. теперь bm+an=2+4=6. mn=16-6=10/
биринчи мугалим.
мугалим мөмөлүү дарак деп бекеринен айтылбаса керек.мугалимдин жумушу өтө оор.көбүнесе алгачкы класстарды окуткан мугалим ге. эч качан мектепке келбеген мектеп коомуна кошуп а тамгасын таанытып кылып чоңойтот. биринчи мугалимди белгилүү залкар жазуучу чыңгыз айтматовдун чыгармасынан элестетүүгө болот . 20 кылымдагы оор кырдаал. айыл жергесине келип мектепке ңарды жибергиле алар окушсун ,караңгылык жашоодон арылалы деген дүйшөн агайдын канчалык кыйынчылык көрсө дагы билим берүүгө умтулганычы.
а баса менин биринчи мугалимим дайым минтип айтаар эле" силер окусанар менин курсагым тоюп калбайт,силер окусанар мага көйнөк болуп бербейт" дейт эле.
көрсө чын эле ушундай экен.мен жакшы окуп гана мугалимимди кубанта алат экенмин. мугалим үчүн чынар терек болсо , анын көлөкөсүндө ойноп жүргөн , баары үчүн умтулган окуучу.
перед выходом завел свои часы, и установил, скажем, на 12-00.
пошел к приятелю, и когда пришел - засек время на часах приятеля.
уходя от приятеля, тоже засек время на его часах, таким образом, узнав, сколько времени я был у него в гостях.
придя домой - посмотрел на часы, и узнал, сколько времени я не был дома. вычитаем из этого времени время, которое я был в гостях, получаем время, затраченное на дорогу туда и обратно.
делим это время пополам - получаем время на дорогу от приятеля до моего дома. зная, во сколько я вышел от приятеля, добавляем время затраченное на дорогу, и получаем текущее время.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
На отрезке ab равен 16 см. отметили точку m, такую что am = 14 см., и точку n, такую что bn = 12 см.найди mn.
a n m b
ав=16см
ам=14см
bn=12см
вм=16-14=2см
an=16-12=4см
mn=ab-bm-an=16-2-4=10см