Анатольевич-Фатима
?>

Построй прямой угол. отложи на его сторонах от вершины отрезки длиной 3 см. и 4 см. соедени отмеченые точки отрезком. найди периметр и площадь полученного треугольника. !

Математика

Ответы

ccc712835
После соединения, получаем прямоугольный треугольник с катетами 3 и 4 см.
Гипотенуза по т Пифагора равна 5 см
P= 3 + 4 +5(сумма всех сторон)
S=половина произведения катетов(0.5*3*4)
Построй прямой угол. отложи на его сторонах от вершины отрезки длиной 3 см. и 4 см. соедени отмечены
alesia1986
Зоопаркта күп удивительных хайваннар. Булмый описать аларның барысы да, шуңа күрә мин расскажу турында nekotyrye. Мин булдым зоопаркта мин күрдем удивительную балык. Нинди алар түгел иде. Кызыл белән разноцветными полосками, синие һәм якты бизәкләр, гади сары балык. Миңа да ошаган бер кош. Ястреб иде, моның белән горурланам һәм хәтта карыйлар кешеләр. Бәлки, ул эзләп барам. Обезьяны бик смешные. Перебегая бер урынга мөрәҗәгать үзгә. Зебры бик спокойными. Кайчан кешеләр приблизились аларга, алар убегают һәм прячутся. Жирафы ашыйлар. Һәм шулай ук курыкмый кешеләр. Мин теләр идем бару шунда тагын бик күп, бик күп тапкыр.

ну или вот так 

Сәлам, Дима. Шулай булгач, ул минем көтеп алынган ял көннәре. Бүген һава торышы җылы иде һәм мин булдым торышы йөрергә һәм сарыф зоопарк, абыйлары белән. Бездә булган зур ләззәт. Хайваннар иде аңында һәм гуляя урамда идәнгә басарга курка. Бервакыт мин алга китте зоопарк мин шунда ук китте обезьянам, чөнки алар смешные һәм бик сөйкемле хайваннар. Алар дыйгычлы буенча клетке уйнады һәм бер-беребез белән. Аларның иде прибавление. зоопарк без сорадылар, барам өчен хайваннар һәм ашаттылар, аларны. Миңа бу бик ошады. Мин uvidea медведей. Алар елдан-һичкемнең становясь барлык крупнее һәм крупнее. Зоопаркта бик күп төрле хайваннар, тик теләмим, сөйләшергә генә үзе турында. Ничек синдә эше? Бәлки, киләсе хатта Сез пишете турында сезнең зоопаркта?
a60ikurgannikova

обозначим стороны второго треугольника буквами а и в. тогда, согласно условию, будем иметь:

а*в = 70 (1)

(а+4)*(в-2) = 70 (2)

при попытке выразить величину а через в из (1) и дальнейшей её подстановке в (2) получим квадратное уравнение, которое пятиклассники ещё решать не умеют. поэтому будем действовать методм подбора или методом «проб и ошибок», тем более, что в данном случае это совсем не сложно.

разложим для начала число 70 на простые сомножители. 70 = 2*5*7. значит число 70 есть произведение — поскольку в нашем случае речь идет как раз о произведении – либо 2*35, либо 10*7, либо 14*5.

согласно условию один из сомножителей увеличили на 4, а второй уменьшили на 2. очевидно, что пара 35*2 этому условию не удовлетворяет. а вот две другие — (14*5 и 10*7) – как раз и являются решением . (10 + 4 = 14, 7 – 2 = 5)

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Построй прямой угол. отложи на его сторонах от вершины отрезки длиной 3 см. и 4 см. соедени отмеченые точки отрезком. найди периметр и площадь полученного треугольника. !
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Pokupatel
Obukhov-Buriko
corneewa20096
elyashatdinova
Екатерина_Кирушев
veraplucnika
Гарик383
achernakov
sarycheva659
infoproletarskay745
Yumashev
ОвсепянСергей88
Pashinov
ilonchick679
poch23420