Vladimirovna Yevtodeva
?>

Пришла весна. из земли показаласьпришла весна. из земли показалась зелёная стрелочка. она быстро росла, потом разделилась на два листочка. листочки стали большими. между ними появился маленький росток. каждое утро мы с толей ходили смотреть, что же будет дальше. вдруг однажды рано утром мы увидели: росток, наклонившись к одному из листочков, расцвёл белыми колокольчиками. это были колокольчики ландыша.      толю поразила красота цветка. он не мог оторвать глаз от ландышей. мальчик протянул руку, чтобы сорвать цветок. «зачем ты хочешь сорвать ландыши? » – спросил я у толи. «они нравятся они » «хорошо, – сказал я. – срывай, но перед тем, как сорвать, скажи, какие они красивые».         мальчик посмотрел на колокольчики ландышей. они были похожи и на белое облачко, и на маленькое крылышко голубя, и еще на что-то удивительно красивое. толя все это чувствовал, но сказать ему было трудно. он стоял у ландышей, очарованный красотой, стоял и молчал.      в эти мгновения в его душе, как музыка, зазвучало слово. маленький человек почувствовал, что в обычных, казалось бы, совсем не примечательных словах – неведомые переливы красоты. «как снежные пушинки… как серебряные колокольчики… растите, ландыши», – тихо прошептал мальчик. (по в. сухомлинскому.)короче напишите почему мальчик не сорвал ландышьи запишите свое отношение

Украинская мова

Ответы

Artak96993298
П"ятисот шістдесяти одиниць, двохсот дев"яноста однієї лексеми, ста сімдесяти поезій, трьохстах вісімдесятьохшістьох сторінках, ста шістнадцятьма текстами, тисячу чотириста п"ятдесят слів, двохтисячного до дві тисячі вісімнадцятого року, п"ятдесят дев"ятої сторінки, чотири доктори, сорок два кандидати наук три аспіранти, два цілих п"ять соьмих кілограми, кілометри, десять з половиною відсотків, одинадцять других площі, три цілих чотири п"ятих гектара, п"ять цілих сім десятих тонни. восьма сорок п"ять-за чверть дев"ята-п"ятнадцять хвилин (чверть) до дев"ятої дев"ятнадцята нуль п"ять-п"ять по сьомій - п"ять на восьму дванадцята (година) тридцять(хвилин)- пів на першу десята п"ятдесят-за десять одинадцята-десять до одинадцятої двадцять перша година рівно-дев"ята вечора рівно-рівно двадцять перша година- рівно дев"ята вечора
bezpalova2013
Ускладному реченні учні неправильно розставили розділові знаки. нам  потрібно якісніше працювати, щоб покращити наше життя. у читальному залі нашої бібліотеки відвідувач завжди може знайти цікавий матеріал. письменник описав у своїх творах красу рідного краю. у поемі “” т. шевченко зобразив повстання під назвою коліївщина, у якому взяли участь найбідніші сільські верстви.  квіти вражали барвистістю веселкових кольорів. я добре ладнаю  зі своїми друзями. у школі  вакансія посади  вчителя української мови та літератури була вільна . промовець говорив слова урочисто і зрозуміло.    у  автобіографії я описав своє життя. на вулиці яскраво зазеленіла трава. кожний літературний персонаж має індивідуальні риси. ми пам’ятаємо ваші поради. картина увійшла до ста найкращих світу. це місто є одним із найзеленіших у світі . подарунок кожному клієнту при покупці більше, ніж на 500 грн. ви матимете можливість отримати головний приз марафону – автомобіль, інші призи – це секрет.  право вкладника забрати гроші  в будь-який час. у шкільні роки відвідувала  гурток крою та шиття. цей письменник вклав  помітний внесок у літературу. замовляйте квитки  зараз – кожна хвилина дорога! про що це свідчить? ми  знаходимося у стані судового процесу з цією фірмою. cтудент вказав у листі свою адресу.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Пришла весна. из земли показаласьпришла весна. из земли показалась зелёная стрелочка. она быстро росла, потом разделилась на два листочка. листочки стали большими. между ними появился маленький росток. каждое утро мы с толей ходили смотреть, что же будет дальше. вдруг однажды рано утром мы увидели: росток, наклонившись к одному из листочков, расцвёл белыми колокольчиками. это были колокольчики ландыша.      толю поразила красота цветка. он не мог оторвать глаз от ландышей. мальчик протянул руку, чтобы сорвать цветок. «зачем ты хочешь сорвать ландыши? » – спросил я у толи. «они нравятся они » «хорошо, – сказал я. – срывай, но перед тем, как сорвать, скажи, какие они красивые».         мальчик посмотрел на колокольчики ландышей. они были похожи и на белое облачко, и на маленькое крылышко голубя, и еще на что-то удивительно красивое. толя все это чувствовал, но сказать ему было трудно. он стоял у ландышей, очарованный красотой, стоял и молчал.      в эти мгновения в его душе, как музыка, зазвучало слово. маленький человек почувствовал, что в обычных, казалось бы, совсем не примечательных словах – неведомые переливы красоты. «как снежные пушинки… как серебряные колокольчики… растите, ландыши», – тихо прошептал мальчик. (по в. сухомлинскому.)короче напишите почему мальчик не сорвал ландышьи запишите свое отношение
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

alfaantonk
semenovakotya577
FinKozhevnikov28
mlubov1
AlekseiMardanova
Alekseevna
oloinics
valentinakarma2800
menametov
abuzik
Ионов202
maxchemaxim14
xalina85
Максим
kas80