1. Все ученики навещали учительницу, приносили цветы, рассказывали смешные истории и интересные новости.
(Ученики что делали?) навещали, приносили, рассказывали - однородные сказуемые, выражены глаголами.
2. Мария Ивановна выздоровела, пришла в класс и поблагодарила всех за внимание во время болезни.
(Мария Ивановна что сделала?) выздоровела, пришла, поблагодарила - однородные сказуемые, выражены глаголами.
3. А Васю Сапунова поблагодарила отдельно и необычно.
(Поблагодарила как?) отдельно, необычно - однородные обстоятельства, выражены наречиями.
4. Она подошла ему руку и назвала настоящим мужчиной.
(Она что сделала?) подошла назвала - однородные сказуемые, выражены глаголами.
5. Но он каждый день приходил к его старенькой маме и приносил по два ведра воды и по две охапке дров.
(Он что делал?) приходил, приносил - однородные сказуемые, выражены глаголами.
1. Все ученики навещали учительницу, приносили цветы, рассказывали смешные истории и интересные новости.
(Ученики что делали?) навещали, приносили, рассказывали - однородные сказуемые, выражены глаголами.
2. Мария Ивановна выздоровела, пришла в класс и поблагодарила всех за внимание во время болезни.
(Мария Ивановна что сделала?) выздоровела, пришла, поблагодарила - однородные сказуемые, выражены глаголами.
3. А Васю Сапунова поблагодарила отдельно и необычно.
(Поблагодарила как?) отдельно, необычно - однородные обстоятельства, выражены наречиями.
4. Она подошла ему руку и назвала настоящим мужчиной.
(Она что сделала?) подошла назвала - однородные сказуемые, выражены глаголами.
5. Но он каждый день приходил к его старенькой маме и приносил по два ведра воды и по две охапке дров.
(Он что делал?) приходил, приносил - однородные сказуемые, выражены глаголами.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
№23. серед наведених конструкцій непрямою мовою є: а. вона поплакала, а потім стиха заговорила. б. дарина поцікавилась, чи довго ще їй тут чекати. в. на мою думку, пора роботу закінчувати. г. „що б ти робив, - запитала вона, - якби мав час? ” № 24. у котрому реченні з прямою мовою правильно поставлені розділові знаки? а. онука запитала бабусю, коли у вас день народження (і. цюпа б. „а що, дітки? – питає бабуся. – чого прийшли, мої соколята? ” (марко вовчок) в. вона говорила, люблю степ, люблю сіяти, жати (з газети). г. „хто дітей любить, той добрий чоловік” – казали колись моя бабуся. № 25. у якому реченні з прямою мовою правильно поставлені розділові знаки? а. „ех, сину, сину, промовляє докірливо батько, не кричи хоч ти на старого” (г. косинка). б. „мотре, хто тобі купив таке гарне намисто? ” – спитав карпо (і. нечуй-левицький). в. що ж не дає мені промовить просто „так, доле, ти міцніша, я корюся” (леся українка). г. „ніщо так не красить людину, як натхнення подумала ярославна”.
б. Дарина поцікавилась, чи довго ще їй тут чекати.
№ 24. У которому реченні з прямою мовою правильно поставлені розділові знаки?
б. „А що, дітки? – питає бабуся. – Чого прийшли, мої соколята?” (Марко Вовчок)
№ 25. У якому реченні з прямою мовою правильно поставлені розділові знаки?
б. „Мотре, хто тобі купив таке гарне намисто?” – спитав Карпо (І. Нечуй-Левицький).