Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000 Перед тобой число в двоичной системе. Укажи, какое это число в десятичной системе.
10000
Жанр: вірш
Тема:Весна — життєдайна сила, непереможна, всевладна; вона несе життя всьому темному, перемагає смутні і темні настрої і в серці людини. Гармонія між явищами природи й переживаннями людини.
Ідея:Утвердження прагнення до пізнання світу, активної громадянської позиції, романтизм, утвердження сили духу як конструктивного джерела
Худ.засоби :Епітети: весела, щедра, мила Метафори: промінням грала, сипала квітки Порівняння: хутко, мов стокрила ... Синоніми: ожило, загомоніло ... Повтори: все, я, мене ... Заперечення: ні, не забула.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Вкажіть, у якому рядку в усіх словах відбувається подвоєнняприголосних звуків.1. , і, , і, .2. , ія, , , .3. , , ві, , ііграція.4. , ізм, , , ія.5. , , , , і.
У першому рядку відбувається подвоєння