Владимир-Денисович1080
?>

Как cоставить предложения в косвенной речи, опираясь на правила согласования времен. 1. she asked me: "will you be passing a bread shop? " 2. he asked her: "how long will you be staying at the institute? " 3.i said: "i'm changing my shoes. wait a minute, please". 4.he asked: "are you reading the book or only turning the pages? " 5.i said: "put on the light, it's getting dark". 6.he said: "you are not telling me the truth". 7.she asked me: "were you dancing at the party yesterday? " 8.he asked them: "what were you discussing when i came in? " 9.she said: "the greggs will be having dinner with us tomorrow". 10.he said: "at two o'clock we'll be passing the baikal". 11.alice asked her sister: "are there any pictures in the book? " 12.he asked her: "what story can you tell us, nelly? " 13. the teacher said: "you are now making fewer mistakes. that's very good". 14.he asked: "did you send any letters to your friends in england last month, peter? " 15.i said to my friend: "give me your pen for a moment, please. my pen is broken"

Английский язык

Ответы

Владимир
Правила согласования времен:
Present Simple-Past Simple
Past Simple-Past Perfect/Past Simple
Present Cont-Past Cont
Past Cont-Past Cont/Past Perf
Future Tenses-Conditionals
1. She asked me if i would be passing...
15. I told my friend to give me his pen for a moment(please в косв речи не употребляется,как и sorry)
14. He asked if i sent any letters to my friends in England the privious month
13. The teacher said that we were making fewer mistakes
12. He asked her what story she could tell them
11. Alice asked her sister if there were any pictures in the book
10 He said at two o clock they would be passing...
9.She said the Greggs would be having dinner with them the day before
8.He asked them what they were discussing when he came
7.she asked me where i were dancing at the party the day before.
6.He said that i were not telling him the truth
5.I said toput on the light it was getting dark
4, He asked if i were reading...
3.I said i was changing...
2.He asked her how long i would be staying...
gabbro19975650

1. A: What were you doing when the phone rang?

B: I was watching television.

2. A: Was JAne busy when you went to see her?

B: Yes, she was studying.

3. A: What time did the post arrive this morning?

B: It came while I was having breakfast.

4. A: Was Margaret at work today?

B: No, she didn't go to work. She was ill.

5. A: How fast were you driving when the police stopped you?

B: I don't know exactly but I didn't driving very fast.

6. A: Did your team win the football match yesterday?

B: No, the weather was very bad, so we didn't play.

7. A: How did you break the window?

B:We were playing football. I kicked the ball and it hit the window.

8. A: Did you see Jenny last night?

B: Yes, she was wearing a very nice jacket.

9. A: What did you do at 2 o'clock this morning?

B: I was asleep.

10. A: I lost my key last night.

B: How did you get into your foom?

A: I climbed in through a window.

Желаю удачи в школе:)))

aleksagrbec39
У руководства много определений, так как есть менеджеры. Есть дебаты о том, является ли управление искусством или наукой, и являются ли руководители рождаются или производятся. С социологической точки зрения управление, по-видимому, будет в основном искусством (например, как мотивировать людей на то, чтобы давать свои бестселлеры), тогда как с количественной точки зрения оно представляется гораздо более научным.
В практическом бизнесе управление - это искусство и наука о том, как добиться успеха с другими людьми, но также включает эффективное использование вашего времени. Для успешного ведения бизнеса вам нужны сильные управленческие навыки. Эффективное управление является ключом к успеху в бизнесе.
Управление включает тех сотрудников, которые имеют право принимать решения, которые влияют на дела компании. Организация - это средство, посредством которого руководство координирует усилия сотрудников по достижению целей компании. Что касается организации, то она включает структуру, которая является основой, позволяющей руководству делегировать и контролировать обязанности отдельных лиц и департаментов. Таким образом, компания может функционировать как единое целое с той же эффективностью, что и бизнес, управляемыйодин человек.
После создания организационной структуры необходимо четко определить области (и подпункты) деятельности, уровни полномочий и обязанностей. Существует три уровня управления: высшее руководство, средний менеджмент и управление операциями. В топ-менеджмент входят президент, вице-президент и генеральный менеджер. Среднее руководство включает менеджеров отделов, руководителей предприятий и руководителей производства. Управление операциями включает в себя руководителей, мастеров и т. Д.
Важнейшей ответственностью менеджера на любом уровне является принятие решений. (Часто говорят, что решения являются двигателем бизнеса). Успешное управление - это вопрос выбора из альтернатив.
ответьте на следующие вопросы к тексту:
1.1. Является ли управление искусством или наукой?
1.2. Каков ключ к успеху в бизнесе?
1.3. Что такое управление?
1.4. Какова самая важная ответственность менеджера?
1,5. Какой ясенец вы бы хотели быть: топ-менеджер, менеджер среднего звена или управляющий и почему?

ВОТ ПЕРЕВОД ДУМАЮ ОТВЕТИШЬ НА ВОПРОСЫ

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Как cоставить предложения в косвенной речи, опираясь на правила согласования времен. 1. she asked me: "will you be passing a bread shop? " 2. he asked her: "how long will you be staying at the institute? " 3.i said: "i'm changing my shoes. wait a minute, please". 4.he asked: "are you reading the book or only turning the pages? " 5.i said: "put on the light, it's getting dark". 6.he said: "you are not telling me the truth". 7.she asked me: "were you dancing at the party yesterday? " 8.he asked them: "what were you discussing when i came in? " 9.she said: "the greggs will be having dinner with us tomorrow". 10.he said: "at two o'clock we'll be passing the baikal". 11.alice asked her sister: "are there any pictures in the book? " 12.he asked her: "what story can you tell us, nelly? " 13. the teacher said: "you are now making fewer mistakes. that's very good". 14.he asked: "did you send any letters to your friends in england last month, peter? " 15.i said to my friend: "give me your pen for a moment, please. my pen is broken"
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

ВасилийКлимова1695
oliayur4encko
lera4075
ldstroy
Konstantinovich alekseevna993
betepah
борисовна Елена78
sergey
fishka-sokol14
Наталья_Владимир708
Grigorev_Nikita794
Telenkovav
dokmak140652
keshka12719
Ионов202