Братьям-белорусам ! быков не даёт нам портрета фёклы, да и сама она показана скупо-мы знаем, что она немолода, ходит опираясь на палку, у неё морщинистые руки, худая грудь под свиткой. тэкля -одна из тех, кого искалечила война. война может убить, покалечить , сделать инвалидом. но не менее страшна она, когда убивает живых людей и они живут только по инерции и только зыбкая надежда не даёт им отойти в иной мир. её в нашем мире ничего не держит, у неё ничего нет, она никому ничего не должна. вся жизнь её проходит в ожидании почтальона, который снова будет злым, потому что именно злостью он спасает свою душу от немого вопроса, на который не может ответить. у околицы села есть памятник погибшим, за которым ухаживает тэкля, подспудно желая той же памяти для своих родных, если их уже нет. соседская девочка ульянка не может разуверить и облегчить боль тэкли. она права, но материнское сердце отвергает все доводы ну как-то так.
yana799707
25.08.2022
Назоўнік – самастойная часціна мовы, якая абазначае прадметы або асобу прадмета, адказвае на пытанні хто? што? , мае род, скланенне, змяняецца па ліках і склонах, у сказе часцей за ўсё бывае дзейнікам ці даданым членам сказа (мядзведзь, воблака, вераб’і, сшытак, камбайнер, траўка, ластаўка, суніцы, дзверы, школьнікі, сям’я, тэрыторыя, баяні склоны назоўніка: н. каго? чаго? р. хто? што? д. кім? чым? в. каго? што? т. аб кім? аб чым? м. каму? чаму? 1. што абазначае назоўнік? 2. на якія пытанні ён адказвае? 3. калі назоўнік адказвае на пытанні хто? што? 4. па чым змяняецца назоўнік? 5. якога роду бывае назоўнік? 6. як вызначаюць лік назоўнікаў? марфалагічны разбор назоўнік 1. часціна мовы. 2. пачатковая форма (назоўны склон, адзіночны лік) 3. лексіка-граматычныя разрады: агульны ці ўласны адушаўлёны ці неадушаўлёны зборны рэчыўны канкрэтны ці абстрактны 4. пастаянныя марфалагічныя прыметы: род, скланенне. 5. зменныя марфалагічныя прыметы: форма ліку, склону. 6. сінтаксічная роля.