evg-martenyuk
?>

хоть кто-то. Мой 2 во уже проигнорировали Задание по биологии: Письменно сравнить ж.внутренней секреции и ж.внешней секреции. Написать гипо и гиперфункции поджелудочной железы, щитовидной, надпочечников, гипофиза.

Биология

Ответы

shugayzhanna6

What are the advantages?

Сommunication tools, which are almost always available and relatively easy to use, greatly facilitate our communication.The exchange of information can take place in just a few seconds, which is extremely convenient and economical both in terms of time and money. Previously, in order to, for example, contact a person with whom you can not meet in reality, you had to use traditional mail, which is sometimes just inconvenient, and, moreover, slow and expensive (compared to free mail services on the network). In addition, the parcel could get lost, get damaged on the way - the human factor could also play a cruel joke with the recipient and sender - so such a dialogue at a distance could last for many years, but, at the same time, contain no more than a dozen replicas. There is almost no hope that the email you sent will get lost or get damaged "on the road", so if your message remains unanswered, it is much more likely that the recipient simply ignored it, rather than "loss in the Network" or any other problems.

One of the disadvantages of "fast communication" is the devaluation of the language, which has already become widespread illiteracy of Internet users, often developing into a disaster of catastrophic proportions. And yet, if the designated user did not have the opportunity to show the world their knowledge of the language, no one would have known about his success - apparently, and his school teacher - which suggests that it is not necessarily the speech "became poor" with the advent of communication tools: just the means of communication gave us the opportunity to contact someone, Yes, creating a similar problem.

chetverikovalex3738
Самостоятельная работа .  составьте пищевую цепь: сосна, куница, дятел, сосновый пилильщик, белка. 2.  составьте пищевую сеть, имеющую место в степи: дождевой червь, жаворонок, степная гадюка, прыткая ящерица, тимофеевка, степная кобылка, мятлик, пустельга, полевая мышь. сколько пищевых цепей может содержать эта трофическая сеть? тестсамые длинные пищевые цепи встречаются: а) в водных экосистемах; б) в экосистемах гор; в) в тундровых экосистемах; г) в степных экосистемах.2. примером детритной пищевой цепи можно считать последовательность: а) трава, корова, человек; б) листва, тля, божья коровка; в) опавший лист, дождевой червь, скворец, сокол; г) фитопланктон, зоопланктон, снеток, окунь.3. экосистемы с участием только гетеротрофов обычно возникают: а) на лугу; б) в березовых рощах; в) в пещерах с экскрементами летучих мышей; г) на скалах и обрывах.4. сообщество живых организмов и среды их обитания, составляющее единое целое на основе устойчивого взаимодействия между элементами живой и неживой природы, называется: а) популяциейб) экосистемойв) биосферойг) биоценозом.5. организмы, питающиеся готовыми органически ми веществами, относятся к: а) автотрофамб) гетеротрофамв) продуцентам г) хемотрофам.

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

хоть кто-то. Мой 2 во уже проигнорировали Задание по биологии: Письменно сравнить ж.внутренней секреции и ж.внешней секреции. Написать гипо и гиперфункции поджелудочной железы, щитовидной, надпочечников, гипофиза.
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Rinatum1978
Alsergus7811
Gpack54
alexeytikhonov
elena-vlad822828
Иванина
nastikak8
igschuschkov6211
tsarkovim
VladimirovnaBugrova
k075ko8
ivanda
irnik65
lihacheva
bezpalova2013