Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
1. што азначаюць паняцці «паэзія» і «проза», «лірыка» і «эпас»? па-раўнайце і адзначце падабенства і адрозненні паміж імі.2. растлумачце паняцці «тэма», «ідэя». падмацуйце адказ разважанняміпра вывучаныя ў раздзеле творы. як гэтыя паняцці выяўляюцца ўтворах розных літаратурных родаў? у якіх творах ідэя нібы фарму-люецца самім аўтарам, у якіх — яе трэба «вывесці» самому чытачу? 3. знайдзіце прыклады аповеду, апісання, партрэта, пейзажу, дыялогу, маналогу ў разгледжаных творах і пакажыце, у якім родзе літаратурыяны сустракаюцца часта, аў якім — амаль зусім не сустракаюцца.чаму?
1) первое время после реформы рабочие из числа крепостных бросали ненавистную работу, потому производство сокращалось;
2) из-за мирового экономического кризиса увеличились цены на хлопок, что также создало серьёзные проблемы для промышленности;
3) крестьяне из крепостных в основном стали временнообязанными, потому сразу после реформы рынок рабочей силы существенно не вырос;
4) надежды на то, что полученные в ходе реформы деньги помещики вложат в производство в подавляющем большинстве случаев не оправдались;
5) помогало промышленности развитие банковской сферы, которая выдавала кредиты на открытие нового производство и переоборудование прежнего.