annasolod
?>

Определи свою позицию и докажи её с помощью фактов: Речь Посполитая - это монархия или республика? В Польско-Литовском государстве в 1569 году была подписана

Другие предметы

Ответы

romolga3580
- Центральные органы управления: король, канцлер, главный трибунал. Высший орган власти – шляхетский сейм.

- Короля выбирали паны, они могли его критиковать. Король правил пожизненно, но не мог передавать по наследству свой престол.

- Несмотря на объединение, Польша и Литовское княжество сохранили свои армии, государственные языки.

- В государстве существовала как католическая вера, так и православная. Под нажимом католиков православные священники подписали Брестскую унию, где объявлялась законной Униатская церковь (которая признавала Римского Папу, но управлялась своими священниками; вопросы вероучения определяла католическая церковь, обряды были православными). Возникали конфликты между католиками и православными.

Данное государство можно считать республикой, так как глава государства назначался и свою власть он не мог передавать по наследству.
shoko-2379
Бурное развитие научно-технического прогресса, особенно в последние десятилетия, изменило мышление современного человека: переход на цифровую технику и распространение информационных технологий сделало нашу жизнь комфортней.
появление компьютеров совершило настоящую революцию. они изменили наш подход к работе, учёбе, развлечениям и другим сторонам нашей жизни. высокие технологии проникли во все сферы жизни человека. в больницах наш организм сканируют сложноустроенные томографы, в школах стоят современные компьютеры и устройства выхода в интернет, а в научных учреждениях находятся различные приборы для проведения расчётов и опытов. ставший привычным персональный компьютер, мобильная связь, интернет, автоматизированные линии производства – вот далеко не полный список применения компьютерных технологий. не так давно обладать персональным компьютером мог далеко не каждый. сейчас мы не представляем себе нашу жизнь без мобильной связи, а компьютеры есть практически в каждом доме.
я тоже пользуюсь компьютером, интернетом, мобильным телефоном. все эти устройства занимают прочное место в моей повседневной жизни. в памяти моего компьютера находится множество полезной информации: словари, справочники, энциклопедии. в свободное время на компьютере я смотрю любимые фильмы, слушаю музыку. при интернета я в любой момент могу найти нужную мне информацию. интернет отлично мне подготовиться к сдаче единого государственного экзамена. на бескрайних просторах всемирной паутины можно найти множество онлайн тестов по любому предмету. так же при компьютера и интернета можно поговорить с родными и друзьями, даже если они находятся в другой точке земного шара. мой мобильный телефон позволяет мне в любую минуту позвонить или отправить сообщение другу, сделать фотографию или снять видеоролик. он так же выручает меня в долгих поездках. я слушаю музыку, смотрю фильмы, общаюсь с друзьями в социальных сетях. такое маленькое, компактное устройство, но, сколько в нём функций!
и ведь это ещё не весь список гаджетов, нам в современной жизни. можно бесконечно долго говорить о возможностях и роли высоких технологий в организации и нашего общества. но очевиден тот факт, что развитие медицины и бизнеса, науки и образования, транспорта и других сфер человеческой деятельности немыслимо без развития высоких технологий.

ribanina

1 вариант

Hali bolalar bog'chasida bo'lganimda, men maktabga borishni juda xohlardim. Maktab o'quvchilari menga juda katta bo'lib, aqlli va baxtli bo'lib tuyuldi. Talaba bo'lishim vaqti kelganida, buning o'rni o'qituvchilarga tegishli ekanligini angladim. Ular o'quvchilar yuzidagi tabassumning "aybdorlari".

O'qituvchining kasbi juda sharafli bo'lishiga qaramay, bu juda zo'r ishdir. Axir, har bir darsga oldindan tayyorgarlik ko'rish kerak.

Menga bu kasb yoqadi, chunki ushbu kasbdagi ishchilar jamiyatimizdagi bilim darajasi uchun javobgardir. Ular oilaga haqiqiy, halol, yaxshi va kuchli odamlarni tarbiyalashga yordam beradi.

Men katta bo'lsam, albatta o'qituvchi bo'laman. Mening sinf o'qituvchim bu qimmatli kasbning yaxshi vakilining ajoyib namunasidir. Siz har doim unga murojaat qilishingiz va o'zingiz tushunmagan bir lahzani so'rashingiz yoki shunchaki maslahat so'rashingiz mumkin. Bu sizga hayotdagi yo'lingizni tanlashda yordam beradigan odamlardir.

Uyda o'yinchoq taxtasi bor. Men ba'zida maktab uchun o'ynayman. Men o'qituvchiman va o'yinchoqlar yoki mehmonlar oldida ular bo'lganda dars beraman.

Shahrimizda bizda pedagogika universiteti bor, maktabni tugatgandan keyin o'qish uchun unga boraman. Va men albatta o'qituvchi bo'laman.

Manba: Mavzu bo'yicha insho Mening kelajak kasbim o'qituvchi

2 вариант

Yaqinda beparvo maktab kunlari tugaydigan vaqt keladi va siz hayotda jiddiy va muhim qarorlarni tanlashingiz kerak bo'ladi. Kelajakka qaysi yo'lni tanlash kerak? Siz qaysi kasbni tanlashingiz kerak? Hozirdanoq ushbu savollar ustida mulohaza yuritish zarur, chunki tanlov qilish, hattoki to'g'ri bo'lishi uchun bu oson ish emas.

Zamonaviy dunyoda juda muhim va hayajonli kasblar juda oz. Ko'proq ma'lum bir sohada birinchi darajali mutaxassislarni tayyorlaydigan universitetlar ochilmoqda. Albatta, har kim o'z qiziqishi va qobiliyatidan kelib chiqib o'ziga xos ixtisoslikni tanlaydi. Masalan, men boshlang'ich sinf o'qituvchisi bo'lishni xohlayman. 1 sentyabr kuni safga borib, maktab haqida umuman hech narsa bilmaydigan va sizga ochiq-oydin ko'zlar bilan shunday hayrat va qiziqish bilan qaraydigan bolalarni olib borish juda yaxshi. Sizning ishingiz bilan kichik bolalarning shaxsiyatga aylanishini va to'rtinchi sinf oxiriga kelib ularning bilim bazasi qanday to'planib borayotganini anglash juda yoqimli.

Boshlang'ich sinf o'qituvchisi bolalar uchun ulkan va qiziqarli dunyoni ochib beradi. Boshlang'ich maktabda qancha yangi va hayajonli bolalar o'rganadi: o'simliklar, hayvonlar, narsalar, tushunchalar haqida, o'qishni, yozishni va to'g'ri hisoblashni o'rganadi. Yuqori malakali o'qituvchi bo'lish uchun siz bir nechta maktab mavzusini o'zlashtirishingiz kerak. Kelajakdagi o'qituvchilar rus tili, adabiyoti, matematika, o'qitish asoslari, inson fiziologiyasi va anatomiyasi, tarixi, geografiyasi va psixologiyasini o'rganishlari kerak. Shuning uchun, men maktabda qunt bilan o'qiyman va qabulga puxta tayyorgarlik ko'raman.

Bolalarni sevmaydigan odam o'qituvchi bo'lolmaydi. Axir, sevgi va sabr-toqatgina kelajakdagi kasbingizga yuz foiz berishga imkon beradi. Axir, bolalar har xil va har doim har bir bolaga yondashuvni topishingiz kerak. O'qituvchi, shuningdek, sabr-toqat va qat'iyat bilan yangi mavzuni bir necha bor tushuntirib bera oladigan, tinglagan va berilgan vaziyatda qanday harakat qilishni maslahat beradigan yaxshi psixologdir. Bolalar har xil, shuning uchun siz ularga yaxshiroq bo'lishlari, rivojlanishi va yaxshi o'qishlari uchun yordam berishingiz kerak.

Haqiqiy o'qituvchi bo'lish har tomonlama bilimga ega bo'lish, o'z ustida astoydil ishlash, bilim va mahoratni oshirishdir. Ushbu kasb chidamlilik va sabr-toqatni talab qiladi. O'qituvchi yosh talaba uchun jonli va yorqin namunadir, shuning uchun har doim talabaning ko'ziga munosib qarash kerak, unga mahorat bilan qiziqish va ma'lum bir mavzuga qiziqishni uyg'otish kerak.

Kelajakda men aynan mana shunday o'qituvchi bo'lishni xohlayman, u o'z ishini sevadi. Men o'z mahoratimni oshirishga va o'z kasbim bo'yicha doimo rivojlanib borishga intilaman.

Объяснение:

omad

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Определи свою позицию и докажи её с помощью фактов: Речь Посполитая - это монархия или республика? В Польско-Литовском государстве в 1569 году была подписана
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*