egorov
?>

Написать сочинение на тему моя школа на кабардинском языке​

Другие предметы

Ответы

topshopnails

Відповідь:

Балалык ... Кантип биз унутулгус жылдарды мектепте өткөрөбүз! Мектеп биздики

экинчи үй. Бул үйдө жылуу жана жайлуу, коопсуз жана бейпил болууну ар бирибиз каалайбыз. Мектептеги мындай ыңгайлуулук студенттер, мугалимдер жана башка кызматкерлер тарабынан түзүлгөн.

Мен мектебимди жакшы көрөм. Эртең менен коңгуроону укканды жакшы көрөм, ал студенттерди жарык, кенен класстарга сабак берүүгө чакырат.

Мен топ ойноп, ашканага чуркай турган тыныгууларды жакшы көрөм. О, бул ашкана! Ал жерде кандай даамдуу тамак!

Мен кызыктуу адабият сабактарын, математиканын кызыктуу маселелерин жакшы көрөм. Биздин мектепте студенттер менен мугалимдердин ынтымактуу жамааты бар. Жыл бою көптөгөн мелдештер, мелдештер, мелдештер, мелдештер болуп турат ...

Баса, бизде гетерогендүү рейтингдик система бар: канчалык жакшы окусаңыз, рейтинг шкаласында ошончолук жогору болосуз. Бул студенттер үчүн жакшы стимул. Ар бир адам жакшыраак билим алууга, тартиптүү болууга аракет кылат. Бул системада толкундануу элементтери бар. Ар бирибиз өз рейтингибизди көтөрүп, рейтингге көтөрүлүүгө аракет кылып жатабыз.

Мен мектебимди жакшы көрөм. Анын залкар таланттуу мугалимдери бар. Алар биздин билимибиздин үрөнүн күн сайын биздин жаныбызга сээп жатышат. Бир аздан кийин ал өсүп чыгып, көчөттөрүн берет.

Менин мектептеги үйүм - жайлуу, жайлуу; Мени ар дайым күтүп, ийгиликке жеткеним үчүн кубанам.

Пояснення:

надеюсь это тот язик потому что именно такого как ты не было

koochma

ответ:Гайавата – герой ірокезьких віддань, відважний, мудрий, добрий, сміливий воїн, переможець зла, борець з ворожими силами природи. Гайавата – фігура народного епосу, з яким Лонгфелло був знайомий по записах етнографа Г. Р. Скулкрафта. Як історична особа Гайавата – ірокезький законодавець початку XV ст., вождь племені онондагiв, у своєму правлінні поєднував виборну парламентську систему і місцеве спадкове управління. У легендах образ Г. придбаває міфологічні риси.

Объяснение:Гайавата - герой,та образ сміливої,чесної,доброї та справедливої людини

mzia-mzia-60682
Середина осени. Занятия в приходском училище Паунвере уже начались, когда в нём появляется новый ученик Арно Тали, пропустивший несколько недель из-за скарлатины. Учитель Лаур сажает Арно за одну парту с Йоосепом Тоотсом, непоседой и озорником, обожающим всякие проделки и книжки про индейцев. Домой, в свой первый школьный день, Арно возвращается с девочкой Теэле, чей хутор Райа находится по соседству от хутора, где живёт Тали. Теэле становится первой любовью романтически настроенного Арно…

Среди колоритных учеников школы — добродушный толстяк Тыниссон и простофиля, плакса и ябеда Георг-Адниэль Кийр, частенько становящийся объектом проделок Йоосепа Тоотса. Например, Тоотс придумывает нелепое имя для новорождённого брата Кийра — Колумбус-Хризостомус, набивается на крестины «Колумбуса» к Кийру, где напивается с ним, затем в самый торжественый момент наречения новорождённого заводит граммофон и скрывается, предоставив мало что соображающему Кийру расхлебывать последствия… А на следующий день Тоотс затаскивает страдающего от похмелья Кийра в нетопленую баню, раздевает его и окатывает ледяной водой, после чего убегает, прихватив одежду незадачливого Георга-Адниэля…

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Написать сочинение на тему моя школа на кабардинском языке​
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

Alyona
Карева Даниил1537
cochana
bel1-79
secretary
krispel9
Tatyanaaarzieva72
vsemvsego306
svetarakityanskaya
kzhgutova
mamanger
kapustina198690
rodin4010
mbykovskiy
Качкова1820