В разные периоды жизни у художника наступают серые времена, когда не знаешь, зачем нужно рисовать, кому это надо и куда это всё девать. У моей знакомой настал именно такой период. Она больше не чувствует, ради чего нужно рисовать и зачем. А действительно, зачем?
Поиск смысла в том, что делаешь — это почти утопия. Так же можно спрашивать о смысле жизни и не найти ответа. Может быть, и не нужно искать смысл, но вопросы задаются самому себе время от времени. Каждый находит свой вариант ответа. Поэтому я решил сделать опрос среди знакомых и незнакомых художников о том, почему они рисуют. ответов получилось много, и они разные.
Объяснение:
В разные периоды жизни у художника наступают серые времена, когда не знаешь, зачем нужно рисовать, кому это надо и куда это всё девать. У моей знакомой настал именно такой период. Она больше не чувствует, ради чего нужно рисовать и зачем. А действительно, зачем?
Поиск смысла в том, что делаешь — это почти утопия. Так же можно спрашивать о смысле жизни и не найти ответа. Может быть, и не нужно искать смысл, но вопросы задаются самому себе время от времени. Каждый находит свой вариант ответа. Поэтому я решил сделать опрос среди знакомых и незнакомых художников о том, почему они рисуют. ответов получилось много, и они разные.
Alisher Navoiy xalq ma'naviyatining shakllanishiga kuchli ta'sir ko'rsatgan buyuk insonlardan edi. Agar siz ushbu buyuk odamni avliyo deb atasangiz, u azizlar orasida eng muqaddas, agar siz uni mutafakkir desangiz, ular orasida eng yaxshisi, agar siz uni shoir desangiz, u shoirlar orasida sultondir. 1441 yilda o'sha davr Sharqining asosiy madaniy markazlaridan biri bo'lgan Hirotda tug'ilgan va bolalikdan forsiy adabiy tilning go'zalligi va nafosatini singdirgan Alisher o'z vazifasini juda erta - o'zbek adabiyotining asoschisi bo'lishni anglagan. U maktabda o'qiyotgan paytida she'r o'qishni yaxshi ko'rar, ayniqsa Sa'diyning "Guliston" va "Bustan" satrlarini, shuningdek, Fariduddin Attorning "Qushlarning suhbati" she'rini hayratda qoldirardi. 1483-1485 yillarda Navoiy o'zining eng katta asari - "Xamsa" "Beshlik" ni yozgan, beshta she'rdan iborat - "Hayrat ul-abrar" ("Solihlarning chalkashligi"), "Farhod va Shirin" ("Farhod"). va Shirin ")," Layli va Majnun "," Sab'ai Sayyor "(" Yetti sayyora ") va" Saddi Iskandari "(" Iskandar devori "). Ular hamsapisan an'analari - beshta (beshta she'r) yaratish asosida yaratilgan. Navoiyning "Xamsa" si turkiy tilda yaratilgan ushbu janrdagi birinchi asar bo'ldi. Bunday hajmli asar turkiy tilda yaratilishi mumkinligini isbotladi."Muhakamat-ul-Lug'atayn" va "Mizan al-Avzan" risolalari Navoiyning beqiyos ilmiy asarlari hisoblanadi, ularda u versifikatsiya, tilshunoslikni o'rganadi, so'ngra o'z izlanishlari asosida turkiy tilning afzalliklari va boyligini ishonchli asoslaydi. . Navoiy ilmiy asarlar ham yaratgan. Bularga adabiy tanqidga oid asarlar - "Majalis al-nafais" ("Qayta qilingan to'plam"), aruz nazariyasiga ko'ra - "Mezan al-Avzan" ("Hajmlar tarozisi"), janr nazariyasiga ko'ra. muamma - "Mufradat".Bundan tashqari, u "Tarixi muluki Ajam" ("Eron shohlari tarixi") va "Tarixi anbia va hukama" ("Payg'ambarlar va donishmandlar tarixi") tarixiy mavzusida risolalar yozgan. Navoiyning eng so'nggi asari "Mahbub al-qulub" bo'lib, u ijtimoiy va siyosiy mavzularda o'z qarashlarini bildiradi.Alisher Navoiy ijodi hanuzgacha dunyo miqyosida qiziqish uyg'otmoqda, buni buyuk shoir asarlarining ingliz, frantsuz, nemis va boshqa ko'plab tillarga tarjimalari tasdiqlaydi. Adabiyot muxlislarini uning ijodining chuqur falsafasi, boy metaforalari va xilma-xil she'riy obrazlari o'ziga jalb qiladi. Boshqacha qilib aytganda, Navoiy asarlarining so'nmas shon-shuhratining siri aynan ularning yuqori badiiy saviyasida.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
В какой реке — горной или равнинной — вода обладает большей механической энергией? (Площадь поперечного сечения реки считать одинаковой.) На каких реках