есть 2 проверенных варианта действующих на психологию учителя.
главное не молчать , и разговаривать спокойно ,чётко не отрывисто.
можно ответить так : -я думаю-
или так : -что же мне ещё делать,кроме того как думать? -
не стоит отвечать вопросом на вопрос.это может спровоцировать вспышку гнева учителя.
если ничего не выучил , а пару получать не хочется . нужно постараться вспомнить прошлые темы.или ответы из " знаний " по темам твоего класса. а главное нужно уметь выделять из вопроса ответ.то есть уметь найти в нём очевидное и логически мыслить .
удачи!
ответ:
o'quv mashg'ulotining har doim eng sharafli, lekin ayni paytda eng og'ir uchun. qobiliyati faqat odamlar uchun mustaqil hayotga kirib, yosh, ularning tajriba o'tkazish - u bir iste'dod ekan. ehtimol, har bir o'qituvchi kelajakda faqat uning shogirdi muvaffaqiyatli istaydi. u qadar sodir bo'lsa, albatta, har bir o'qituvchi, yoqimli. lekin o'qituvchi uchun eng muhim quvonch talabalarga rahmat iborat. biz har doim sabr-toqat, hech qanday harakat va vaqt saqlab va qunt bilan bizni hosil bizning o'qituvchilar esda kerak. bu mamlakatimizda domlaning ish, ijtimoiy va moddiy nuqtai nazaridan mohiyatan emas baholanadi ayanchli. menimcha, davlat mamlakat kelajagini oshirish, odamlar haqida ko'proq tashvish bo'lishi kerak. men bir sevimli o'qituvchisi yo'q. sevimli - men bu barcha o'qituvchilar ishonaman. bu boshqalardan ko'ra ko'proq istardim kimdir bir alohida qiyin. men va mening sinfdoshlaringiz biz nasihat va ta'lim qanday tushunish qiyin. lekin sharaf, qadr-qimmat va o'z burchlarini qilish g'urur bilan o'qituvchilar. va biz juda minnatdormiz uchun, ularni ega. biz kattalar biz uchun yo'l ochib o'qituvchi hech qachon unutmayman! "agar nima uchun rahmat: nihoyat men barcha o'qituvchilar uchun aytmoqchiman!
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Увеличьте на 4 сотни каждое из чисел: 12 058, 100 000, 9 030