novdodCT
?>

Друзья! написать и отладить следующую программу. 2. сортировка массива с использованием алгоритма быстрой сортировки хоара. замеч. допускается использование любого языка программирования, любого компилятор и любой среды. просьба указывать используемый компилятор.

Информатика

Ответы

Иванникова736

ответ: пронял

объяснение:

надо сделать меру махи и будет работать

Стефаниди
Пусть чертёжник стоит в точке (0,0). выполняя программу, чертёжник нарисует цифры 1-9 и 0, в таком виде, как они пишутся на почтовых конвертах (см. рисунок). в фигурных скобках - комментарии, они не выполняются.  использовать чертежник алг циферки нач {рисуем 1}   поднять перо   сместиться в точку (2, 1)   опустить перо   сместиться в точку (2, 3)   сместиться в точку (1, 2) {рисуем 2}   поднять перо   сместиться в точку (3, 3)   опустить перо   сместиться в точку (4, 3)   сместиться в точку (4, 2)   сместиться в точку (3, 1)   сместиться в точку (4, 1) {рисуем 3}   поднять перо   сместиться в точку (5, 3)   опустить перо   сместиться в точку (6, 3)   сместиться в точку (5, 2)   сместиться в точку (6, 2)   сместиться в точку (5, 1) {рисуем 4}   поднять перо   сместиться в точку (7, 3)   опустить перо   сместиться в точку (7, 2)   сместиться в точку (8, 2)   поднять перо   сместиться в точку (8, 3)   опустить перо   сместиться в точку (8, 1) {рисуем 5}   поднять перо   сместиться в точку (10, 3)   опустить перо   сместиться в точку (9, 3)   сместиться в точку (9, 2)   сместиться в точку (10, 2)   сместиться в точку (10, 1)   сместиться в точку (9, 1) {рисуем 6}   поднять перо   сместиться в точку (12, 3)   опустить перо   сместиться в точку (11, 2)   сместиться в точку (11, 1)   сместиться в точку (12, 1)   сместиться в точку (12, 2)   сместиться в точку (11, 2) {рисуем 7}   поднять перо   сместиться в точку (13, 3)   опустить перо   сместиться в точку (14, 3)   сместиться в точку (13, 2)   сместиться в точку (13, 1) {рисуем 8}   поднять перо   сместиться в точку (15, 3)   опустить перо   сместиться в точку (15, 1)   сместиться в точку (16, 1)   сместиться в точку (16, 3)   сместиться в точку (15, 3)   поднять перо   сместиться в точку (15, 2)   опустить перо   сместиться в точку (16, 2) {рисуем 9}   поднять перо   сместиться в точку (17, 1)   опустить перо   сместиться в точку (18, 2)   сместиться в точку (18, 3)   сместиться в точку (17, 3)   сместиться в точку (17, 2)   сместиться в точку (18, 2) {рисуем 0}   поднять перо   сместиться в точку (19, 1)   опустить перо   сместиться в точку (19, 3)   сместиться в точку (20, 3)   сместиться в точку (20, 1)   сместиться в точку (19, 1) {возвращаемся в начало}   поднять перо   сместиться в точку (0, 0) кон а дальше составляй число 
uvarovig

Объяснение:

Метод - це невелика підпрограма, яка виконує, в ідеалі, тільки одну функцію. Методи дозволяють скоротити обсяг коду. Методи разом з полями, є основними членами класу.Раніше, ми вже розглядали методи в уроці Функції в Сі-шарп, але зараз ми розглянемо їх під іншим кутом. В тому уроці ми розглядали статичні методи, а в цьому поговоримо про прості, і про різницю між ними.

Статичний метод - це метод, який не має доступу до полів об'єкта, і для виклику такого методу не потрібно створювати екземпляр (об'єкт) класу, в якому він оголошений.

Простий метод - це метод, який має доступ до даних об'єкта, і його виклик виконується через об'єкт. Прості методи служать для обробки внутрішніх даних об'єкта.

Наведу приклад використання простого методу. Клас Телевізор, у нього є поле switchedOn, яке відображає стан включений / виключений, і два методи - включення і виключення:

class TVSet

{

private bool switchedOn;

public void SwitchOn()

{

switchedOn = true;

}

public void SwitchOff()

{

switchedOn = false;

}

}

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

TVSet myTV = new TVSet();

myTV.SwitchOn(); // включаємо телевізор, switchedOn = true;

myTV.SwitchOff(); // виключаємо телевізор, switchedOn = false;

}

}

Щоб викликати простий метод, перед його ім'ям, вказується ім'я об'єкта. Для виклику статичного методу необхідно вказувати ім'я класу.

Статичні методи, зазвичай, виконують якусь глобальну, загальну функцію, обробляють «зовнішні дані». Наприклад, сортування масиву, обробка рядка, зведення числа в ступінь і інше.

Приклад статичного методу, який обрізає рядок до вказаної довжини, і додає крапки:

class StringHelper

{

public static string TrimIt(string s, int max)

{

if (s == null)

return string.Empty;

if (s.Length <= max)

return s;

return s.Substring(0, max) + "...";

}

}

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

string s ="Дуже довгий рядок, який необхідно обрізати до зазначеної довжини і додати три крапки";

Console.WriteLine(StringHelper.TrimIt(s, 20)); //"Дуже довгий рядок ..."

Console.ReadLine();

}

}

Статичний метод не має доступу до нестатичних полів класу:

class SomeClass

{

private int a;

private static int b;

public static void SomeMethod()

{

a=5; // помилка

b=10; // допустимо

}

}

Ответить на вопрос

Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:

Друзья! написать и отладить следующую программу. 2. сортировка массива с использованием алгоритма быстрой сортировки хоара. замеч. допускается использование любого языка программирования, любого компилятор и любой среды. просьба указывать используемый компилятор.
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*

Популярные вопросы в разделе

miss1380
goodsled
Иванович621
vovlyur
alyans29
esnails17
chizhenkovd9
Aleksei Biketova
miss1380
Чубкова1290
M10M11M12
leonid-adv70
me576
catmos
andreevaanastsiyao82