Ата – ана туралы мақал – мәтелдер.
Ананың көңілі балада,
Баланың көңілі далада.
* * * * *
Жалғыз баласы атқа шапса,
Атасы ауылда тұрып
Тақымын қысады.
* * * * *
Ана жақсылығын,
Ауырсаң білерсің.
Қайын жақсылығын,
Қырырсаң білерсің.
* * * * *
Баланың өзі болғандай,
Келіннің өзі келгендей.
* * * * *
Ата-ананың қадірін
Балалы болғанда білерсің.
Ағайынның қадірін
Жалалы болғанда білерсің.
* * * * *
Ақ шашты ана:
«Жастығым - балам» дейді.
Ақылды бала:
«Ай-күнім - анам» дейді.
* * * * *
Ана алдында – құрмет,
Ата алдында – қызмет.
* * * * *
Малды баққан өсірер,
Баланы тапқан өсірер.
* * * * *
Бала –
Ананың бауыр еті көз нұры.
* * * * *
Мылқаудың тіліне анасы түсінеді.
* * * * *
Бесіктегі баланың
Күлгенін көрген бір мұрат.
Алдынан түсіп ананың
Жүргенін көрген бір мұрат.
* * * * *
Өз кемеріңнен шыққан баланы
Бал сүтіңмен бағарсың.
Бал сүтіңмен бақпасаң,
Қайтіп көңілін табарсың?!
* * * * *
Мейірімі мол ананың –
Жүрегі жылы, қолы кең.
Кең пейілді атаның
Жүзі жылы, жолы кең.
* * * * *
Ақ жаулығы ананың –
Ақ көрпесі баланың.
* * * * *
Ана алақанының аясы –
Ақы шынардың саясы.
* * * * *
Ананың сүті – бал,
Баланың тілі – бал.
* * * * *
Ана сүтін ақтамағанды
Ешкім мақтамайды.
* * * * *
Әкеден – ақыл,
Анадан – мейір.
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Əлемдік тарихи маңызы бар ескерткіштерді сақтаудың жолдары туралы >бойынша өз ойларыңды жазыңдар
В далекие времена, когда театр только зарождался, все роли исполняли только мужчины, которые надевали огромные маски, отражающие ту или иную эмоцию, чтобы если уж зрителям не все слышно, то хотя бы было видно. Зачастую маски менялись несколько раз за представление, а актеры должны были обходиться только своими природными голосовыми данными. Правда, есть мнение, что для усиления голоса использовались подобия рупора. И все же древние греки сумели решить эту проблему: для представлений они стали строить здания особой архитектуры, имеющие форму полуовала или амфитеатра, как назвали её сами греки. Форма оказалась настолько удачной, что до сих пор никто не придумал ничего нового или лучшего.
Несомненно, наш театр усложнился, по сравнению с античным. Форму зала усовершенствовали, но никогда не меняли. Благодаря ей нам все видно и слышно практически из любой точки зала. Сейчас можно купить билеты в лучшие театры Петербурга, где слышимость и видимость будут наилучшими среди провинциальных театров.
Привычные для нас театральные декорации появились не сразу, а вот изобретение декорации приписывают Агафарху, жившему в 5 веке до нашей эры. Сейчас декорации пишутся маслом на холсте. Чем богаче и известнее театр, тем богаче и красивее декорации. Так, например, Большой театр или театр имени Вахтангова, славятся на весь мир своими постановками и фоновым содержанием.