Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
Вставить пропущенные выражения back together. can’t stand .days ago . getting on .known you. seeing her. started. thinks. to her. welcome A: Hi, Nic. You don't look very happy. What’s wrong? B: Oh, hi, Liz. Nothing. A: Come on, Nic. I’ve since we were six. I can see there’s something wrong. B: Yeah, well … it’s Jo. I’m not anymore. A: What? I thought you two were so well. B: We were. But then we arguing a few . A: About what? B: I don’t know – little things really. And my rugby. She it. A: How often do you play? B: Every Saturday – and we train three nights a week. A: Ah, now I understand! She that rugby’s more important to you than she is. B: I suppose so. A: Do you want to get ? B: Yes! I really miss her. What should I do? A: You should talk . Tell her that rugby is very important to you – but that she’s more important. B: You’re right, Liz. Thanks. A: You’re , Nic. Good luck!
Объяснение:Соответствие деятельности
1. экзамен на конец года
2. Вы только что рассмотрели определенный раздел учебной программы. Вы хотите знать, насколько хорошо ваши ученики справились с этим
а) Проверка квалификации
б) Размещение теста
3. Вы хотите разделить свой
в) Диагностический тест студентов на однородные группы
4. Вы только начали преподавать г) Тест на успеваемость новой группы студентов. Вы (в конечном итоге) хотите получить информацию о своих проблемных областях, чтобы выбрать корректирующую работу
5. TOEFL и Кембриджские экзамены
e) Тест достижений (прогресс)
6. Олимпиада по английскому языку?