каждому человеку свойственна своя внешность, бог одарил всех единственной и отличающей от других , таким необычным даром. все мы по сути одинаковы, кто-то ниже, кто-то выше, кто-то красивее, и это нам позволяет отличаться друг от друга. кто-то хочет выделиться и целенаправленно красит свои волосы, преображается по новому, возьмем к примеру обычную девочку лет 5,за окном. она маленького роста, худенькая совсем, идет с ранцем, наверно в школу бежит. ее волосы вьются от ветра, и это не портит ее красоту. а лицо у нее такое встревоженное, умрюмое
груша- г приголосний твердий
р приголосний твердий
у голосний наголошений
ш приголосний твердий
а голосний не наголошений
(г р у ш а) не точно но шось
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
1. утвары ад назоўнікаў аднакаранёвыя прыметнікі.горад –снег –бяроза –2. спішы словазлучэнні. абазнач склон прыметнікаў.жыць у новым доме, не чуваць птушынага спеву, старому чалавеку, любавацца сіняй хваляй, убачылі цёмную хмару, бегаць па зялёнай траўцы.3. змяні словазлучэнні так, каб назоўнікі і прыметнікі былі ў множным ліку. абазнач канчаткі прыметнікаў.сонечны дзень –глыбокае возера –шырокая рака –4. у сказах знайдзі і падкрэслі прыметнікі. абазнач лік, склон прыметнікаў.пад старой ліпай расцвіла маленькая фіялка. прыгожыя матылькі кружыліся над высокімі кветкамі.5. дапішы канчаткі прыметнікаў. абазнач род.нов.. адзенне, чырвон.. яблык, маленьк.. кацяня, зл.. сабака, высок.. таполя.