Ask___
Advice
Главная
О сервисе
О нас
Правила пользования сайтом
Авторское право
Политика конфиденциальности
Задать вопрос
Искать
Главная
Математика
Ответы на вопрос
Дмитрий192
23.08.2020
?>
2000-х: 8=132 х-420•13=800 х•20=3280•12
Математика
Ответить
Ответы
galiyamart6671
23.08.2020
1) 2000-х:8=132
х:8=2000-132
х:8=1868
х= 1868*8
х= 14944
2) х-420*13=800
х-5460=800
х=800+5460
х=6260
3) х*20=3280*12
х*20=39360
х= 39360 : 20
х=1968
intermar2000
23.08.2020
Дуслар-ин яын кешелэр алар. Мин аларга шатлыкларымны ,кайгыларымны сойли алам.
Дуслары белэн бик куп кызыклы вакыйгалар була. Сезгэ шунын берсен сойлэп китэсем килэ.Бу вакыйга минем дустым - Азат белэн булды Азат бүген соң уянды. Тиз генә юынды, ашады да, китапларын сумкасына тутырып, мәктәпкә йөгерде. Дәресләр башланган иде инде. Азат сыйныфка йөгереп керде, физика дәресе бара икән. Классташлары Азатка гаҗәпләнеп карадылар. “Тагын соңга калдың, бу юлы ни булды?” – дип сорады укытучы.
Азат башта каушап калды, тынычлангач, гаҗәеп бер вакыйга сөйләде.
– Мин мәктәпкә бара идем. Күрәм, агачта кечкенә генә бер песи баласы утыра. Агач төбендә исә бер кызчык елап басып тора. Мин тиз генә агач башына менеп, песи баласын коткардым. Шуннан соң юл аша чыгарга теләгән идем, ә анда зур сумкалар күтәреп басып торган әбине күрдем. Ул миннән юл аркылы чыгарырга ярдәм сорады. Аңа да ярдәм иттем, әмма шулвакыт үземнең мәктәпкә соңга калганымны аңладым.
– Соңыннан ни булды? – дип сорады укытучы.
– Мин парк аша гына, турыдан чыгарга булдым. Паркта караңгы иде. Беркем дә күренми. Шунда көтелмәгән хәл булды. Паркта миңа чит планетадан килгән кешеләр очрады.
Шунда бөтен класс кычкырып көлеп җибәрде.
– Нинди кызык вакыйга! Шуннан тагын ниләр булды? – дип елмайды укытучы.
Шулчак әнисе тавышына уянып китте малай. Башта ул берни аңламыйча торды. Төш кенә күргән икән бит Азат. Ул сәгатькә карады. Аһ, сәгать уклары 8гә якынайган икән инде! Дәресләрен әзерләмәгәнен дә онытып, иртәнге ашын да ашап тормыйча, малай мәктәпкә йөгерде. Мәктәптә соңга калганын ничек аңлатыр инде хәзер...
Без дусларым белэн уйнарга , саф-хава суларга чыгабыз , Алар белэн гел кунелле.
Минемчэ ,дуслары булган кеше бик бэхетле кеше ул , чонки дуслар белэн гел кунелле!
ошибки есть просто у меня татарского ввода не включена извини ,НАдеюсь исправишь!
natkoff5
23.08.2020
Дано:
вишня + малина = 160 бан.
малина+клубника = 142 бан.
вишня+клубника = 154 бан.
вишня-? бан.
малина - ? бан.
клубника - ? бан.
1) 160+142+154=456 (бан. варенья) - каждый из трёх видов которого повторяется 2 раза (В+М+М+К+В+К=2В+2М+2К).
2) 456:2=228 (бан.) - варенья каждого вида всего.
3) 228-154=74 (бан.) - малинового варенья (поскольку мы вычли вишневое + клубничное=154)
4) 160-74=86 (бан.)-вишневого варенья (поскольку в+м=160; в=160-м)
5) 154-86=68 (бан.)-клубничного варенья (поскольку в+к=164; к =164-в)
ответ: 74 банки малинового варенья; 86 банок вишневого варенья; 68 банок клубничного варенья.
Ответить на вопрос
Поделитесь своими знаниями, ответьте на вопрос:
2000-х: 8=132 х-420•13=800 х•20=3280•12
Ваше имя (никнейм)*
Email*
Комментарий*
Согласен с
политикой конфиденциальности
Отправить вопрос
Популярные вопросы в разделе
Десять спортсменов выстроились в ширенгу на расстоянии друг от друга.какова длина шеренги?
Автор: kamimoza
Найдите значение k, если известно, что график функции y=kx-4 проходит через точку c (4; -8
Автор: MonashevFesenko1483
За два дня турист прошёл 75км.впервый день но шёл 7ч, а во второй-8ч.сколько километров он прошёл в каждый из этих дней, если шёл с одой и тойже скоростью?
Автор: magazintrofey
Выполните . 1) сколько десятков в 5 сотнях? 2)сравните 40 десятков 5 единиц и число 345. 3)округлите число 287 до сотен.4)какое число на 2 десятка больше, чем число 194?
Автор: farmprofi
Найти область сходимости ряда: ∑_(n=1)^∞▒(x-1)^n/(2n^2 )
Автор: sadkofamily61
Туристы проплыли на байдарках 48 километра за 4 часа, двигаясь по течению реки, а затем, сделав часовой привал, повернули обратно, и вернулись на базу через 13 часов после того, как ее покинули....
Автор: staskamolbio5152
Постройте графы четырех различных соответствий между множествами x = {а, b, с, d } и у = {1, 2, 3, 4 } так, чтобы одно из них было взаимно однозначным....
Автор: Владислав893
Раздели число 66 на три части так чтобы вторая часть была на 7 едениц а третья на 8 едениц больше первой
Автор: denchiklo2299667
Найдите произведение дробей (35/18) и (9/42
Автор: Анна1169
Чем личное мнение человека отличается от идеи?
Автор: kozak8824
Характырыстыка сержа, насцечки и старога з тэкста "насцечка" кузьма чорны (можно на бел мове )
Автор: Berezovskaya
8)Есептің әріпті өрнегін құрастырып, мәнін табыңдар. Бірінші орамда 32 м мата бар, бұл екінші орамдағы матадан хм кем. Үшінші орамдағы мата, бірінші орамдағыдан ум артық. Үш орамда неше метр мата б...
Автор: mbudilina
На плоскости расположен квадрат, и невидимыми чернилами нанесена точка. человек в специальных очках видит точку. если провести прямую, то он скажет, лежит ли точка на этой прямой, а если не лежит ...
Автор: d2002
630 не ответ а как его решить толь 2) 4), и6
Автор: olesyadeinega41
Длина прямоугольника 9см ширина 5см найдите пириметр прямоугольника площадь прямоугольника
Автор: Сергеевна-С.А.1549
▲
х:8=2000-132
х:8=1868
х= 1868*8
х= 14944
2) х-420*13=800
х-5460=800
х=800+5460
х=6260
3) х*20=3280*12
х*20=39360
х= 39360 : 20
х=1968